۵۳۹۰۹۶
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

BMW سری ۸ با ظاهری متفاوت

تصاویری از سری جدید بی ام‌و به نام BMW سری ۸ در فضای وب منتشر شده اند. این تضاویر مربوط به طرح مفهومی این خودرو می‌شوند که قرار است فردا از آن رونمایی شود.

وب سایت دیجی رو - امیرعلی عامری: تصاویری از سری جدید بی ام‌و به نام BMW سری ۸ در فضای وب منتشر شده اند. این تضاویر مربوط به طرح مفهومی این خودرو می‌شوند.
BMW سری 8 با ظاهری متفاوت

خودروهای بی ام و همیشه به گونه‌ای ساخته می‌شوند که از فواصل دور هم قابل تشخیص باشند. شکل خاص چراغ‌های جلو و فرم بدنه، از مواردی هستند که اگر چه در طول این سال ها تغییراتی داشته‌اند، اما بازم هم فرم کلی خود را حفظ کرده‌اند. اما سری ۸ بی‌ام‌و کمی متفاوت خواهد بود. حتما با نگاه به تصاویر متوجه این تغییرات شده‌اید. شیشه ی جلو بسیار بزرگتر از حد معمول است و در بالای خودرو به سقف می‌رسد.
پنجره ها هم بسیار بزرگ تر هستند و تا عقب خودرو کشیده شده اند. هواکش‌های مشبک جلوی خودرو هم بزرگتر از حالتی هستند که در سری‌های قبلی دیده بودیم. خطی از وسط هواکش های مشبک جلوی خودرو رد شده است که در این نقطه کمی برآمدگی در این هواکش‌ها دیده می‌شود و ظاهر زیبایی به این خودرو داده است. دو خط هم از وسط کاپوت شروع می‌شوند و به هواکش‌ها می‌رسند.

همانطور که مشاهده می‌کنید، خودرو کوپه است و ارتفاع آن باعث شده است که چرخ‌های خودرو بزرگ تر از آن چه هستند به نظر برسد که این هم به قدرتمندتر به نظر رسیدن BMW سری 8 کمک می‌کند. چراغ‌های جلو هم کشیده و نازک هستند و ظاهر تهاجمی خودروهای بی‌ام‌و را حفظ کرده‌اند.

سراسر خودرو پر از خط‌ها و برآمدگی و فرورفتگی است اما استفاده از این برآمدگی‌ها و خطوط در جای درست،‌سبب شده‌اند که این مدل یک ظاهر خاص و اسپرت داشته باشد.

عکسی که از عقب خودرو گرفته شده است واضح نیست ولی می‌توان تعداد زیاد برآمدگی‌ها و فرورفتگی ها را در عقب خودرو نیز مشاهده کرد. شیشه‌ی عقب هم تا بالای خودرو کشیده می‌شود و فضای کمتری برای سقف گذاشته است. زاویه‌ای که در شیشه ی عقب مشاهده می‌شود، باعث شده است که این بالا رفتن شیشه تا نزدیک به سقف خودرو غیر طبیعی به نظر نرسد و در واقع ظاهر زیبایی را به وجود آورده است.

BMW سری 8 با ظاهری متفاوت

طراحی این خودرو بسیار زیبا است و قطعا یکی از زیباترین کوپه ‌های جهان خواهد بود. اما از بحث های مرربوط به ظاهر خودرو بگذریم!

به احتمال زیاد، این مدل آمده است تا جایگزین سری 6 بشود. فردا طرح مفهومی این خودرو معرفی می‌شود اما ساخت این خودرو در سال ۲۰۱۸ شروع خواهد شد. مدیر BMW این خودرو را ٬یک رویای واقعی٬ خوانده است.

در مورد پیشرانه و قدرت این خودرو هم باید بگویم که از طرف این خودروساز آلمانی اطلاعاتی منتشر نشده است اما بر اساس شایعات، BMW سری ۸ قرار است از یک موتور ۶.۶ لیتری ۱۲ سیلندر بهره ببرد که توان تولید ۶۰۱ اسب بخار قدرت و ۷۹۹ نیوتون/متر گشتاور را خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میتونه در فروش و سود اوری با پراید رقابت کند ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج