۵۳۹۲۷۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پیام «ترزا می» برای ماه مبارک رمضان

&#۰۳۹;ترزا می&#۰۳۹; نخست‌وزیر انگلیس روز شنبه در پیامی فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به مسلمانان بریتانیا و سراسر جهان تبریک گفت و از این ماه به ‌عنوان جشنواره صلح و زمانی برای نزدیکتر شدن مردم به یکدیگر و افزایش معنویت یاد کرد.

خبرگزاری ایرنا: : 'ترزا می' نخست‌وزیر انگلیس روز شنبه در پیامی فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به مسلمانان بریتانیا و سراسر جهان تبریک گفت و از این ماه به ‌عنوان جشنواره صلح و زمانی برای نزدیکتر شدن مردم به یکدیگر و افزایش معنویت یاد کرد.

نخست‌وزیر انگلیس در این پیام عنوان کرد: ماه رمضان، زمان خاص و منحصربه‌فردی برای مسلمانان در بریتانیا و اطراف جهان به شمار می‌آید. برای آنها، این‌زمانی برای تجدید ایمان به خدا و افزایش ازخودگذشتگی و تقویت معنویت بشمار می‌آید.

وی با اشاره به مصادف شدن ماه مبارک رمضان با گرم شدن هوا و طولانی بودن روزها در انگلیس ؛ افزود: ماه رمضان تقویت‌ کننده روحیه اجتماعی در مسلمانان است که باز شدن درب ‌های مساجد بر روی همه مردم از تمامی مذاهب و به اشتراک گذاشتن افطار بازتابی از این مساله بشمار می‌آید و من این را در حوزه انتخابیه‌ام شاهد بوده‌ام .

'ترزا می' اضافه کرد: این ‌یک شانس بزرگ برای مردم است که با یکدیگر غذا بخورند، گفت‌وگو کنند و تجربیات خود را با همسایگانشان به اشتراک‌ گذارند و نیز روابط دوستانه میان افراد افزایش یابد.

نخست‌وزیر انگلیس در بخش دیگری از این پیام از رمضان به‌عنوان یک جشنواره صلح، تأمل و ازخودگذشتگی مذهبی که سبب نزدیک‌تر شدن مردم به یکدیگر خواهد شد، یاد کرد و گفت : اجازه بدهید که مسلمانان بریتانیا و سراسر جهان بگوییم، رمضان کریم.

مرکز اسلامی انگلیس در لندن در اطلاعیه ای، روز شنبه۲۷ ماه می ( شش خردادماه ) را روز نخست ماه مبارک رمضان در انگلستان اعلام کرد.

سایر مراکز و مجامع اسلامی انگلیس نیز روز شنبه اول ماه مبارک رمضان در این کشور اعلام کرده اند.

براساس آمار های رسمی منتشر شده، بریتانیا ( شامل انگلیس ، ولز ، اسکاتلند و ایرلند شمالی )، در سال ۲۰۱۳ میلادی، ۶۱ میلیون و ۱۰۰هزار نفر جمعیت داشته که شمار مسلمانان آن، ۲.۸ میلیون نفر برآورد شده است.

براساس بررسی صورت گرفته توسط شورای مسلمانان بریتانیا، در کل ۴.۸ درصد از کل جمعیت انگلیس و ولز ( ۵۶ میلیون و ۷۶ هزار نفر) از مسلمانان هستند که این درصد در شهر لندن بشدت افزایش می یابد.

گفته می شود بیش از ۸۰ درصد از مسلمانان انگلیس و ولز، در شهر لندن و بخش های اطراف آن، میدلندز غربی، یورکشایر و هامبر زندگی می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج