۵۳۹۳۰۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تقسیم آرای مردم به حلال و حرام خطرناک است

عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری گفت که تقسیم آرای مردم به حلال و حرام و سیاه و سفید غیرقانونی و خطرناک است.

خبرگزاری ایسنا: عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری گفت که تقسیم آرای مردم به حلال و حرام و سیاه و سفید غیرقانونی و خطرناک است.

حسینعلی امیری در این باره اظهار کرد: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شرایط بسیار خوب و آرام برگزار شد و خوشبختانه توصیه ها و فرمایشات حکیمانه و دقیق مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخاباتی باشکوه محقق شد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور که در جمع معاونان پارلمانی وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی سخن می گفت، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، تاکید کرد: ایجاد شک و شبهه در انتخاباتی چنین باشکوه و آرام نه درست و قانونی است و نه به نفع کشور و نظام می باشد.

وی اظهارداشت: این گونه اظهارنظرها موجب بی اعتمادی مردم و افکار عمومی به نظام جمهوری اسلامی و سازوکار انتخابات در کشور می شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با قدردانی از حضور گسترده مردم پای صندوق های رای که حماسه ای بزرگ را رقم زد، افزود: من به نوبه خود از عزیزانی که به رغم حضور در شعب اخذ رای نتوانستند رای بدهند عذرخواهی می کنم و مطمئنم که قصد و نیت خیر ایشان برای شرکت در انتخابات ماجور درگاه احدیت خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود طرح برخی اتهامات در مورد انتخابات ۲۹ اردیبهشت را بی اساس خواند و رد کرد و گفت: دولت در برگزاری انتخابات کاملا بی طرف بود و آقای رئیس جمهور نیز از مدتها قبل همواره تاکید داشتند که دولت باید در انتخابات بی طرف باشد. همچنین علاوه بر اعضای هیات های اجرایی، ناظران شورای نگهبان و هیات اجرایی مرکزی انتخابات از نزدیک بر همه مراحل رای گیری و شمارش آراء نظارت داشتند.

عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری افزود: بنابراین اینکه بخواهیم بدون دلیل و مدرک روند انتخابات و نتیجه حاصل از آن را زیر سوال ببریم، به جز اینکه باعث تشویش افکار عمومی و بی اعتمادی مردم به مجریان و ناظران انتخابات شود، نتیجه ای در پی نخواهد داشت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در مورد بحث های مطرح شده درباره انتخابات پیش روی اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: انتخاب رئیس و هیات رئیسه یک بحث داخلی مربوط به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی است و دولت هیچ گاه دخالتی در این گونه امور نمی کند.

در این جلسه تعدادی از معاونان پارلمانی وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی گزارش هایی را در مورد اقدامات، برنامه ها و مهمترین طرح ها و لوایح مربوط به دستگاه خود ارائه کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آرای مردم به خودشان ربط دارد همه میدانن چه کار کنن پس این حرام و حلال دیگر چیه
      خوب اگر اعتراضی دارین انتخابات دور دوم شود با نظارت نهادهای خارجی تا حرام و حلال نباشد در میان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج