۵۳۹۴۳۳
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

حمله مجازی به مدافع تیم ملی جوانان

حذف دراماتیک تیم ملی جوانان با یک گل به خودی دقایق پایانی موجب شد تا مدافع ایران مورد هجوم برخی کاربرهای مجازی قرار بگیرد.

ورزش سه: حذف دراماتیک تیم ملی جوانان با یک گل به خودی دقایق پایانی موجب شد تا مدافع ایران مورد هجوم برخی کاربرهای مجازی قرار بگیرد.

تیم ملی جوانان ایران امروز در حالی که یک بر صفر از پرتغال پیش بود و در آستانه صعود از مرحله گروهی قرار داشت، با دریافت دو گل شکست خورد تا به طرز غیر قابل تصوری از جام جهانی کنار برود.

در صحنه گل دومی که ایران دریافت کرد، توپ به بدن نیما طاهری برخورد داشت و به درون دروازه رفت که همین اتفاق موجب شد این مدافع پس از پایان مسابقه و حذف ایران مورد هجمه زیادی در صفحه مجازی خود قرار بگیرد.

ایران در دو بازی اخیر برابر زامبیا و پرتغال از رقبای خود پیش بوده ولی در نهایت نتایج را واگذار کرده که نتیجه آن عدم راهیابی ملی پوشان از مرحله گروهی است اما باخت امروز شاگردان امیرحسین پیروانی ناراحتی بسیاری از مردم را به همراه داشت چراکه هر دو گل پرتغال با اشتباهات فردی بازیکنان ایران به ثمر رسید.

بدون شک از دست دادن دو برد پیاپی و چهارم شدن در مرحله گروهی جام جهانی جوانان نتیجه نه چندان خوبی برای ایران محسوب می‌شود ولی با این حال برخی کاربران اینترنتی نیز باید توجه داشته باشند که جوانان و به ویژه افرادی که مقصر گل‌های خورده برابر پرتغال بودند بیشتر از هر ایرانی دیگری ناراحت هستند و نباید عده‌ای با حمله به صفحات مجازی، فوتبالیست‌هایی که آینده این رشته را می‌سازند مورد هجمه قرار دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما چی میدونی فوتبال چیه متاسفانه تنها کشوری که به ورزش اهمیت نمیده ایران است

    • بدون نام

      مربی ، فقط مربی خارجی والسلام

    • بدون نام

      امیرحسین پیروانی چی حالیشه اون غلام شون که محو شد اینم باند بازی نبود لیاقت این جایگاه و نداشت باس برا جوانان مربی تراز اول جهانی بیارن تا تو بزرگسالان مشکل استپ و خیلی چیزا نداشته باشیم . استپ حداقلش بود تاکتیک پذیر باشن

    • بدون نام

      بابا دست بردارید از این کارا!! ادعای فرهنگ چند هزار ساله تونم میشه.خدای من خجالت میکشم وقتی میشنوم ایرانیا به پیج شخصی کسی حمله وحشتناک با الفاظ رکیک میکنه.خواهش میکنم ازتون نذارید کسی این کارا رو بکنه.جز اینکه فرهنگ غلط خودمون رو به جهانیان عرضه میکنیم چه سودی واسه ما داشته.لعنت بر کسی که بخواهد با این رفتارهای زننده لطمه به تاریخ و فرهنگ چندین هزارساله ایران بزنه.

    • بدون نام

      اونایکه فوتبال حالیشون نیست در فضای مجازی وراجی مرخرف گویی میکنند بهترین مدافع دنیا باشی درمقابل فاصله و سرعت ضرب نمیتونی درست عکس العمل انجام بدی بندا خدا تقصیر نداره مقصر مربیان بودن درهر دو بازی بدونه تدبیری داشته باشند خوسحالی میکردند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج