۵۳۹۴۳۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رفع تحریم ها از سیستم بانکی؛ دستاورد مهم برجام

استاندار کرمان با بیان اینکه رفع تحریم‌ها از سیستم بانکی کشور یکی از دستاوردهای مهم برجام است گفت: اکنون بیش از ۱۲۰ بانک در دنیا با کشور ما همکاری دارند و اگر بتوانیم خط اعتباری از بانک‌های خارجی بگیریم، جهش بسیار بزرگی برای استان خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا: استاندار کرمان با بیان اینکه رفع تحریم‌ها از سیستم بانکی کشور یکی از دستاوردهای مهم برجام است گفت: اکنون بیش از ۱۲۰ بانک در دنیا با کشور ما همکاری دارند و اگر بتوانیم خط اعتباری از بانک‌های خارجی بگیریم، جهش بسیار بزرگی برای استان خواهد بود.
علیرضا رزم حسینی عصر شنبه در شورای عالی بانک‌های استان کرمان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری با اشاره به فعالیت ۲۱ موسسه اقتصادی به عنوان معین اقتصادی در کرمان افزود: معین‌های اقتصادی نیز برنامه هایی برای توسعه اشتغال استان دارند و در این زمینه منابع خوبی در اختیار دارند و می‌توان از منابع آن‌ها برای چند برابر کردن تسهیلات خود اشتغالی استفاده کرد.

وی با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال'، منابع بانکی به عنوان موتور توسعه کشور باید بیشتر درگیر اشتغال و تولید شوند.

وی بیان کرد: تسهیلات خوبی در سال‌های گذشته در حوزه خوداشتغالی در استان کرمان پرداخت شد و سال گذشته بالاترین ایجاد شغل پایدار را بعد از انقلاب در استان کرمان داشته ایم.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه بانک‌ها باید منابع بانکی را برای ایجاد شغل پایدار پرداخت کنند ادامه داد: هر چه بانک‌ها وام‌های خرد و خوداشتغالی پرداخت کنند، معوقات آن‌ها نیز کاهش می‌یابد.

رزم حسینی گفت: انتظار داریم همانگونه که استان در حوزه خود اشتغالی به خوبی عمل کرده اند در راستای رونق تولید نیز همکاری لازم را داشته باشند.

وی بر رونق تولید نیز تاکید کرد و ادامه داد: این موضوع در دستور کار دولت است و ما نیز هر آنچه از دستمان برآید در این زمینه انجام خواهیم داد.

وی یادآور شد: شورای بانک‌ها خیلی خوب عمل کرده اند و انشاالله امسال تحرک جدی در حوزه بانک‌ها داشته باشیم.

استاندار کرمان در ادامه سخنان خود با تاکید بر موضوع استحکام سازی منازل روستایی، عنوان کرد: در حوادث اخیر استان کرمان، توجه به استحکام سازی واحدهای روستایی موجب کاهش چشمگیر خسارت‌ها شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج