۵۳۹۴۴۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تظاهرات ضد ترامپ و علیه اجلاس سران جی ۷

صد‌ها نفر از مردم ایتالیا علیه اجلاس سران جی ۷ و همچنین علیه دونالد ترامپ و حضور نظامی آمریکا در این کشور با شعار &#۰۳۹;امپریالیسم بس است... تن‌ها راه حل انقلاب&#۰۳۹; وارد میدان شده و در جزیره سیسیل دست به تظاهرات زدند.

خبرگزاری ایرنا: صد‌ها نفر از مردم ایتالیا علیه اجلاس سران جی ۷ و همچنین علیه دونالد ترامپ و حضور نظامی آمریکا در این کشور با شعار 'امپریالیسم بس است... تن‌ها راه حل انقلاب' وارد میدان شده و در جزیره سیسیل دست به تظاهرات زدند.
معترضین در این راه پیمایی که همچنان ادامه دارد با شعار 'جی ۷ نمی‌خواهیم' در شهر 'جاردینی ناکسوس' در نزدیکی شهر تائورمینا محل برگزاری اجلاس دو روزه سران جی ۷ که ساعتی پیش خاتمه یافت، دست به تظاهرات زدند.

تظاهرکنندگان با حمل شعار نوشته‌های متعدد با مضامین مشابه، علیه اجلاس جی ۷، دونالد ترامپ و علیه سیاست‌های دولت‌های ملی در خصوص پناهجویان راه پیمایی کرده و خواستار جهانی 'بدون اربابان' شدند. معترضین با شعار نوشته 'امروز همانند دوران فاشیسم، فجایع، سرکوبی و بمب' در میان تدابیر شدید امنیتی راه پیمایی می‌کنند.

بیشتر تظاهرکنندگان از جزیره سیسیل به این شهر آمده و خیلی‌ها نیز از سایر شهر‌ها خود را به محل تظاهرات رسانده اند. معترضین همچنین به حضور نظامی امریکا در ایتالیا و در جزیره سیسیل اعتراض کردند و خواستار خروج نظامیان شدند.

این در حالی که اجلاس سران جی ۷ در شهر تائورمینا پس از دو روز در میان تدابیر شدید امنیتی بدون نتیجه مطلوب پایان یافت. در این اجلاس هیچ توافقی در باره آب و هوا و تغییرات اقلیمی، پناهجویان و تجارت خارجی نشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج