۵۳۹۵۸۱
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

تصاویری از بمب‌گذار منچستر منتشر شد

پلیس برای نخستین‌بار تصاویر دوربین‌های سطح شهر منچستر از سلمان عبیدی را منتشر کرده است؛ فردی که دوشنبه گذشته در یک حمله انتحاری به کنسرت آریانا گرانده ۲۲ تن را کشت و ۶۶ تن را مجروح کرد.

خبرگزاری ایسنا: پلیس برای نخستین‌بار تصاویر دوربین‌های سطح شهر منچستر از سلمان عبیدی را منتشر کرده است؛ فردی که دوشنبه گذشته در یک حمله انتحاری به کنسرت آریانا گرانده ۲۲ تن را کشت و ۶۶ تن را مجروح کرد.
شبکه خبری بی.بی.سی گزارش داد؛ پلیس منچستر که می‌گوید تنها دو ساعت بعد از حمله دوشنبه شب یقین پیدا کرده بود سلمان عبیدی عامل این حمله بوده است، در پنج روز گذشته برای پیدا کردن سرنخ‌های بیشتر و هم‌دستان احتمالی وی، به ۱۴ مکان در سطح این شهر یورش برده و ۱۳ تن را بازداشت کرده است.
تصاویری از بمب‌گذار منچستر منتشر شد

هنوز معلوم نیست این تصاویر که گفته می‌شود روز دوشنبه و پیش از حمله سلمان عبیدی به سالن سرپوشیده منچستر آرنا گرفته شده در کدام نقطه شهر ثبت شده است.

در همین حال، سطح هشدار امنیتی در انگلیس که بعد از این حمله به بالاترین درجه رسیده بود، اکنون از وضعیت بحرانی خارج شده هرچند هنوز در سطح حساس باقی مانده است.

با پایین آمدن سطح هشدار امنیتی، سربازان ارتش انگلیس که برای کمک به پلیس این کشور راهی خیابان‌ها شده بودند، از دوشنبه شب به پایگاه‌های خود باز خواهند گشت.

تغییر در سطح هشدار امنیتی را ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس صبح روز شنبه اعلام کرد.

پلیس منچستر از همه ساکنان این شهر درخواست کرده هرگونه اطلاعاتی را درباره سلمان عبیدی و فعالیت‌های او در اختیار کارآگاهان قرار دهند.

پلیس که می‌گوید حدود ۱۰۰۰ نیروی خود را متمرکز بر تحقیقات این پرونده کرده، معتقد است سلمان عبیدی احتمالا در آپارتمانی که در مرکز شهر منچستر داشته، آخرین مراحل تکمیل ساخت بمب را پیش از رفتن به محل برگزاری کنسرت انجام داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جالبه تمام این کارهای تروریستی و بمب گذاری ها رو عرب ها انجام میدن اون وقت به ما میگن تروریست !!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این همه تو خاورمیانه و آفریقا و ... می میرند و هیچکس به جاییش نیست بعد ما باید مدام بمب گذاری منچستر رو از هزار جهت تماشا کنیم!! به ما چه؟

    • بدون نام

      9:39 ايران هم عرب زبان زياد داره وقتي ميگي عربها به عربهاي ايران زمين يه بلانصبتي بگو چون از اين كارها به دور هستن و به كشور و رهبرشون عشق ميورزند

      پاسخ ها

      • اسماعیل

        سلام مشکل در عرب بودن و غیر عرب بودن نیست مشکل در تفکر وهابیی و سلفی گری هستش هرکسی این تفکرات رو داره حتی اگر پدر و مادرش هم اروپایی باشن از این دست جنایات رو انجام می دهد

      • مسعود

        دوست عزیز تو که میدونی منظورش با عربهای ایران نیست
        چرا الکی شلوغش میکنی؟؟؟

    • بدون نام

      مردشور صورت منفورش رو ببرن که جان انسانهای دیگه رو گرفته

    • بدون نام

      بنده خدا فکر میکرده با اینکار مستقیم به بهشت میره امان از جهل و نادانی

    • araz

      ارزش جان مردم به ملیت و نژادش شده تو این دنیا. خیلی مدرن و شیک داریم میریم به سمت جاهلیت بدون این که فکر کنیم. مطیع محض مدرنیته و فرهنگ های جدید شدیم. کسی نیست بریم جلو سفارتشون شمع روشن کنیم. مرگ بر تروریست

    • بدون نام

      تو غزه و سوریه و کشورایی از این دست که هنوز درحال جنگن ، هر روز داره از این اتفاقا میفته هیشکی عین خیالش نیست اما همین اتفاق تو کشورای اروپایی میفته تو کل دنیا مثل بمب صدا میکنه آخه خون اروپایی ها از کسانی که تو خاور میانه زندگی میکنن رنگین تره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج