جاباما
۵۳۹۵۹۴
۳۱ نظر
۵۰۰۵
۳۱ نظر
۵۰۰۵
پ

پایان سریال «دیوار به دیوار» حاشیه ساز شد

جمعه‌ شب گذشته آخرین قسمت از مجموعه «دیوار به‌ دیوار» ساخته آقای «سامان مقدم» از تلویزیون پخش شد و پایان‌ بندی این سریال کلیپی با ترانه «بیست‌ هزار آرزو» از محسن چاوشی بود که در ایام انتخابات توسط این خواننده در حمایت از آقای روحانی منتشر شده بود.

روزنامه صبح نو: جمعه‌ شب گذشته آخرین قسمت از مجموعه «دیوار به‌ دیوار» ساخته آقای «سامان مقدم» از تلویزیون پخش شد و پایان‌ بندی این سریال کلیپی با ترانه «بیست‌ هزار آرزو» از محسن چاوشی بود که در ایام انتخابات توسط این خواننده در حمایت از آقای روحانی منتشر شده بود.

اقدام عجیب تلویزیون

جمعه شب گذشته در زمانی‌ که قسمت آخر مجموعه دیوار به‌ دیوار در حال پخش بود ناگهان در پایان‌ بندی آن کلیپی با همراهی بازیگران این مجموعه پخش شد که این بازیگران ترانه انتخاباتی بیست‌ هزار آرزوی محسن چاوشی را به‌صورت دابسمش اجرا می‌کردند؛ اتفاقی که نه منطقی در آن وجود داشت و نه توجیه قابل قبولی.

این کلیپ در ادامه کانال تلگرامی چاوشی هم منتشر شد. اما با توجه به عقبه کارگردان این مجموعه که به‌صورت آشکارا هویداست و البته به خودی خود ایرادی هم ندارد و نشان‌دهنده چند صدایی در فضای رسانه ملی است، اما اینکه بازیگران و عوامل سازنده یک مجموعه تلویزیونی در ایام انتخابات از یک کاندیدای خاص حمایت کنند و در پایان‌بندی مجموعه خود هم ترانه انتخاباتی همان کاندیدا را بازخوانی کنند، چه معنایی دارد؟

فرض نخست این است که رسانه ملی و ناظران پخش آن متوجه موضوع نبوده‌اند و از روی نا آگاهی اقدامی صورت نداده‌اند؛ فرضی که در صورت صحت جای تأسف دارد که مسوولان یک رسانه رسمی تا این حد نسبت به امور کم‌ اطلاع هستند. آیا واقعاً مشخص نبود که تک‌ آهنگ تولید شده چاوشی در ایام منتهی به انتخابات و برای کارکرد تبلیغاتی ساخته شده است؟ آیا ناظر پخش و سایر مسوولان سیما اطلاعی از این امر نداشته‌اند؟

اما در فرض دوم این که مسوولان تلویزیون در جریان جزئیات این ماجرا و حواشی آن بوده و هستند. در این صورت این سؤال ایجاد می‌شود که چرا رسانه ملی، نسبت به این اقدام حساسیت چندانی از خود نشان نداده و کمال همراهی را با این جریان انتخاباتی از خود نشان می‌دهد؟ آیا رسانه ملی متعلق به یک جریان سیاسی خاص است؟ آیا اگر کاندیدای دیگری هم پیروز انتخابات بود همین رویه صورت می‌ گرفت؟

برخی از اقدامات تلویزیون به گونه‌ای است که احساس می‌شود گویا رسانه ملی به دفتر حزب تبدیل شده است؛ حال از روی فشار بودجه‌ای یا هر چه هست و ما نمی‌دانیم. آقای سامان مقدم اخیراً برای کارگردانی یک سریال عاشقانه و در سطح الف. برای تلویزیون معرفی شده‌اند؛ باید باز هم منتظر اقداماتی سیاسی از این جنس بود؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخخع-روی شما اصول گراها از سنگ پای قزوین هم بیشتره....تلویزیون که ارث بابای شماست نه مردم...چقدر میتونین خلاف جهت آب شنا کنین....لطفا ساکت ،بیشتر از این خودتان رو منفور نکنید .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا زمان تبلیغات کجا بود؟ آخرین قسمت وقتی پخش شد که جناب روحانی رییس جمهور کل کشور ایران شد چطوری بهش میگین تبلیغ؟ واقعا بعضی از این روزنامه نویس ها خودشون دنبال شر و تفرقه افکنی ان ، تورو خدا بس کنید این کارارو، شما دست دشمنم از پشت بستین

    • بدون نام

      داره میگه آیا رسانه ملی متعلق به یک جریان سیاسی خاص است؟؟ خب معلومه که هست! توی ایام انتخابات همه اینو فهمیدن که صداوسیما کدوم طرفه!! کاش یه روز مدیران صداوسیما بفهمن که دارن برای مردم برنامه میسازن نه برای دوست و رفیقای خودشون!

    • علی

      حالا خوبه همیشه صدا و سیما دست خوداتونه .

    • علی

      حالا خوبه همیشه صدا و سیما دست خوداتونه .

    • معین

      در کل فیلم نرچه پیش رفت میفیت طنزش پایین اومدو داستانی کاملا جهت دار روایت کرد

    • hamid

      راست میگن آفتابه لگن هفت دست ، شام و ناهار هیچی
      واقعاً مشکلات مردم ما همینه؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      به اطلاع روزنامه صبح نو برسانید که انتخابات یک هفته پیش از آن برگزار شده است! با گذشت یک هفته از انتخابات پخش چنین کلیپی دیگر فاقد جنبه فعالیت انتخاباتی ست! و باز هم به اطلاع‌شان برسانید ضبط آخرین قسمت سریال هم در هفته گذشته بوده یعنی پس از اعلام نتایج! و نتیجه انتخابات هم پیروزی آقای روحانی بود و نه فرد دیگری که الان پخش این کلیپ مورددار شده باشد!
      ضمنا ما رفتارهای واضحا جانبدارانه صدا و سیما پیش از برگزاری انتخابات در طرفداری از نامزد پیروز نشده، که آن زمان جنبه تبلیغاتی داشت، هنوز از یاد نبرده‌ایم.
      برترینها که چنین مطلب دور از انصافی رو بازنشر میدی، لااقل انصاف داشته باش و کامنت من رو بی سانسور چاپ کن!

    • نازنین

      یه جوری جبهه گرفته شده انگار قبل از انتخاباته

    • بدون نام

      دوست عزیز این کلیپ که بعد از انتخابات پخش شد شما خودتون که واضح دارید از اصول گرا ها حمایت می کنید

    • بدون نام

      بابا بس کنید حالا یه چیز شاد از رسانه پخش شده شما دوباره حساس شدید؟؟ این مسخره بازیها رو بذارید کنار همش باید از رسانه گریه وناله پخش بشه. توروخدا همه چیز رو به سیاست ربط ندید. بسه دیگه . هروقت یه سریال طنز و شادی پخش میشه حاشیه زیاد داره. دیکه حالمون به هم خورد از این حاشیه هاتون

    • بدون نام

      واقعا اينا يه چيزي ميزنن !!!!!!!!!!!!!!!!!

    • یه دوست

      اگر صدا و سیما هم چیزی نگفته و این را پخش کرده بخاطر اینکه بعد از انتخابات بوده وگرنه اگر قبل از انتخابات بود مطمئن باش اجازه نمیداد پخش بشه پس معلومه که صدا و سیما دقیقا طرفدار شماست پس اینهمه خودت را ناراحت نکن. بیکارید دیگه خبر نداشتید بزنید تو روزنامه تون مجبور شدید یه حاشیه ی الکی درست کنید.

    • بدون نام

      بابا روحانی ریس جمهور شده خبر داری؟

    • بدون نام

      گله ازمحسن است که چرا اینوخونده!!!؟چرا،،،،،؟؟؟اصلا این سوال روجواب بدین؟؟؟؟

    • بدون نام

      خیلی هم پایان بندی خوبی بود و ما خوشمون اومد

    • بدون نام

      واقعا خیلی پرو هستند آدم میخاد سرش بکوبه به دیوار

    • شیرازی

      بابا بیدار بشین انتخابات تموم شد..اقای روحانی با کمک 24 میلیون نفر برنده شده

    • حسین

      اب و بریز همون جا که میسوزه
      اعلام میتینگ آقای رببسی تبلیغاتی نیود.
      اعلام انصراف آقای قالیباف تبلیغاتی نبود.
      پخش یکباره نماز جماعت های آقای رییسی تبلیغاتی نبود.
      سانسور فیلم های تبلیغاتی آقایان روحانی و جهانگیری تبلیغاتی نبود.
      من موندم اینهمه رو از کجا اومده

    • سارا

      خسته شدیم از بس تو این مملکت همه چیز رو میچسبونن به سیاست!!!
      کاری به راست و چپ ندارم اصلا!یکی پیدا بشه به جای این اصولگرا و اصلاح طلب کردن به داد ملت برسه

    • صبا

      همچین میگید دور از انتظار انگار درمورد کی بوده،درمورد منتخب مردم که میلیونها رای پشت سرش بوده خونده شده ها واگر توجه بفرمایید ایشون الان ریس جمهور هستند

    • سارا

      آبو بریز اونجا که میسوزه

    • بدون نام

      بابا راست پیگن کل رای ها مال پخش این قسمت دیوار به دیوار بود یهو شد 24 میلیون ببخشید صداوسیما اشتباه کردیه هفته بعد از اعلام نتابج تبلیغ کرد

    • بدون نام

      بالاخره حالا که روحانی برنده شده این گروه هم باید یک نونی به نرخ روز بخورند.

    • بدون نام

      حالا زورتون میاد.....
      شما که حین انتخابات همش برنامه های آقای رئیسی رو زیرنویس میکردین و کسی حق نداشت چیزی بگه.
      به قول قدیمیا چیزی که عوض داره گله نداره .

    • هستی

      اولا خیلیا نمیدونستن این اهنگ واس چیه . ثانیا مگه مشکلیه؟ واس ریس جمهور منتخب خونده شده باشه؟ بعدشم ببین این دولت چقد خوبه که تا حالا روزنامه درپیت شما و کیهان و جوان رو تا حالا نبسته و شما رو اعدام نکرده.

    • بهزاد

      خدا راشکر برترین ها یک تحلیل غیر جانبدارانه ای را برای مخاطبان خود درج کرد امیدوارم امیدوارم از شگرد بی بی سی استفاده نکرده باشد بلاخره برای شما هم محرز شد متأسفانه در انتخابات صدا وسیما بی طرف نبوده ودرجهت پیروزی کاندیدای دولت خدمات ویژه می داد

    • بدون نام

      من نمیدونستم این آهنگ واسه چی خونده شده اما وقتی پخش شد تعجب کردم ، چون اصلا مضمون آهنگ با حرکات موزون و مسخره بازیگرا متناسب نبود و در شان شعر مولانا نبود. در کل اصلا جالب نبود .

    • مریم

      همیشه سریالای موفق پشتش کلی حدیث داره،قسمت آخرشم فوق العاده بووووووود.
      تا کور شود هرانکه نتواند دید

    • یوسف

      فکر میکنم منظور روزنامه صبح خیلی خیلی نو این بوده که چرا تلویزیون برخلاف سنت حاکم بر رسانه ملی یکبار کار خوبی انجام داده وترک عادت کرده که ترک عادت موجب مرض است.البته خیلی هم بی ربط نگفته که رسانه ملی دفتر حزیب خاصی است .چه کسی منکر این واقعیت است؟حالا که اون حزب بدست مردم منزوی شد وکاندیدش شکست خورد صبح نو از خواب 07 ساله بیدار شده فکر کرده هنوز رئیس رسانه ملی محمد هاشمی است حتما متوجه میشه مقاله اش را اصلاح میکنه.

    • یاسمینا

      خیلی زود تموم شد من بدون اون نمیتونم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج