جاباما
۵۳۹۶۰۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

درخواست عجیب گزینه جدید پرسپولیس!

بازیکنی که مذاکراتی جدی با پرسپولیس داشته و به احتمال زیاد یکی از خریدهای این تیم محسوب می‌شود، مدعی داشتن یکی از شماره‌های خاص این تیم است.

خبرگزاری مهر: باشگاه پرسپولیس پس از عقد قرارداد با گادومین منشا ستاره تیم فوتبال پیکان، در آستانه یک خرید دیگر از این تیم قرار دارد و سیامک نعمتی هافبک این تیم را هم هدف بعدی خود قرار داده است. سرخ پوشان مذاکرات خوبی با این بازیکن داشته‌اند تا جایی که می‌توان پیش‌بینی کرد این بازیکن به احمتمال زیاد فصل آینده با پیراهن پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

این بازیکن که احتمالا خرید بعدی تیم پرسپولیس است، حتی در باره پیراهنی که قرار است فصل آینده بر تن کند هم نظر خاص خودش را دارد و دوست دارد پیراهن شماره ۸ این تیم را بر تن کند.

البته از آنجایی که در باشگاه پرسپولیس برخی شماره‌ها از جمله شماره‌های ۷ و ۸ به راحتی به بازیکنی داده نمی‌شود، هنوز مسئولین باشگاه پرسپولیس در خصوص این ادعا تصمیم نگرفته‌اند. پیراهن شماره ۸ پرسپولیس در گذشته‌ بر تن بازیکنان بزرگ این باشگاه از جمله مجتبی محرمی، ناصر محمد خانی، مجتبی کرمانی مقدم و علی کریمی بوده است.

پیراهن شماره ۷ پرسپولیس(که سالها بر تن علی پروین بود) نیز بعد از مدتها خاک خوردن در آرشیو این باشگاه، سرانجام در نیم فصل به سروش رفیعی رسید و البته این بازیکن در عمل نشان داد که شایستگی بر تن کردن این شماره خیلی خاص در تیم پرسپولیس را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج