۵۳۹۷۹۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

مصوبه برج - باغ، لکه ننگی بر پیشانی شورای شهر

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با بیان اینکه مصوبه برج - باغ لکه ننگی بر پیشانی شورای شهر است، گفت: به استناد این مصوبه تمامی باغات قلع و قمع شد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با بیان اینکه مصوبه برج - باغ لکه ننگی بر پیشانی شورای شهر است، گفت: به استناد این مصوبه تمامی باغات قلع و قمع شد.

رحمت الله حافظی ، با اشاره به ایرادات مصوبه برج _ باغ و ارائه پیشنهادات جایگزین این مصوبه گفت: مصوبه برج - باغ یکی از سیاه‌ترین لکه‌های ننگی است که بر پیشانی شورای شهر و به خصوص شورای سوم که در آن این مصوبه تصویب شده قرار دارد. چرا که به استناد این مصوبه که برخی‌ها آن را پرافتخار می‌نامند تمامی باغات شهر قلع و قمع شده است.

وی با بیان اینکه این مصوبه زمینه ساز قلع و قمع باغات توسط سوداگران بود و باعث شد که تمام باغات به برج و منازل مسکونی تبدیل شوند تصریح کرد: این مصوبه و تبعات آن برای همیشه در تاریخ شورا باقی می‌ماند و باید هر چه سریعتر نسبت به لغو و مصوبه جایگزین اقدام شود.

حافظی با بیان اینکه متاسفانه اختلاف نظرهایی وجود دارد که اگر مصوبه فعلی لغو شود چه اتفاقی می‌افتد، گفت: از جانب کمیسیون سلامت پیشنهاد شد که مصوبه فعلی لغو و در قالب طرح صیانت از باغات پیشنهاد دیگری مطرح شود که متاسفانه در بررسی باقی مانده است.

وی با بیان اینکه برای پیشبرد طرح صیانت از باغات و لغو مصوبه برج - باغ جلسات مشترکی با کمیسیون شهرسازی برگزار کردیم، افزود: برخی مدعی هستند که باید از باغات صیانت کرد اما طرح صیانت از باغات را راکد باقی گذاشتند و به نظر می‌رسد در عمر باقی مانده از شورا باید این موضوع حتی برای حفظ آبرو نیز که شده حل شود.

وی اظهار کرد: بر اساس پیشنهادی که در طرح صیانت از باغات عنوان شده باغات تهران بر اساس میزان وسعت به سه دسته تقسیم شده‌اند که بر اساس آن حداکثر سطح اشغال ۴۰۰ متر و حداکثر طبقات مجاز نیز به چهار طبقه می‌رسد که طرح صیانت از باغات ماحصل ساعت‌ها کار و بحث کارشناسی است و متاسفانه باید اعلام کنم طی این ۱۰ سال باغات شهر نابود شده و نباید اجازه دهیم باغات باقی مانده نیز در سایه مصوبه برج - باغ از بین بروند و طرح صیانت از باغات می‌تواند به تهران کمک کند و محیط زیست را از نابودی نجات دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید بانیانش قلع قمع شوند!!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج