جاباما
۵۳۹۸۰۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جعفری: کرانچار مربی باکلاس و بادانشی است

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: من فرزند سپاهان هستم و در تمام مقاطع سنی با این تیم قهرمانی دارم.

خبرگزاری میزان: حسن جعفری با اشاره به ثبت قرارداد با باشگاه سپاهان اظهار داشت: سپاهان مثل خانه من است و این چند سال دوری از خانه برای من سخت بود.

وی افزود: سال‌های و خاطرات خوبی در سپاهان داشتم و از اینکه دوباره به خانه برگشتم احساس خوبی دارم.

مدافع فصل گذشته پدیده خراسان که صبح روز گذشته (شنبه) قراردادش را با سپاهان ثبت کرد، در خصوص جدایی از پدیده خاطرنشان کرد: من در پدیده تمام تلاش خودم را برای موفقیت این تیم انجام دادم و جا دارد از رضا مهاجری و مدیران این باشگاه هم تشکر کنم.

وی تصریح کرد: سال گذشته با پدیده، نامم در میان ۴ مدافع راست برتر لیگ برتر بود و این برای من افتخار است، اما حقیقت آن است که معتقدم هنوز آن حسن جعفری که انتظار داشتم نبودم و مطمئنم امسال در سپاهان می‌توانم بهترین روزهای دوران فوتبالم را سپری کنم.

جعفری در پاسخ به این سوال در خصوص دریافت مطالباتش از باشگاه پدیده اذعان داشت: من از سال گذشته و امسال هنوز ۳۰۰ میلیون از پدیده طلبکار هستم و واقعا هیچ چیز اضافه‌ای از پدیده نمی‌خواهم. من فقط حقم را می‌خواهم.

وی با گلایه از فدراسیون فوتبال و برخورد دوگانه با وضعیت بازیکنان خارجی و داخلی گفت: واقعا از مسئولان فدراسیون گلایه دارم که چرا برای بازیکنان خارجی این قانون را گذاشته‌اند که تا باشگاه‌ها با آن‌ها تسویه نکنند نمی‌توانند فصل بعد با بازیکن خارجی دیگری قرارداد ببندند، اما در خصوص بازیکنان داخلی اینطور نیست و ما شاهد آن هستیم که هر سال بدهی باشگاه‌ها به بازیکنان داخلی به سال بعد منتقل می‌شود و دست آخر مشکل ساز می‌شود.

مدافع تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: کریمویی، مدیرعامل پدیده قول داده است که مطالبات من را پرداخت کنند، اما هنوز خبری نیست.

جعفری درباره زلاتکو کرانچار و شرایط سپاهان در فصل پیش رو اظهار داشت: کرانچار مربی باکلاس و با دانشی است و من مطمئنم سپاهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به تیم ملی هم فکر می‌کند یا خیر، گفت: صددرصد همینطور است. تمام تلاشم را می‌کنم تا در سپاهان نمایش خوبی داشته باشم و مورد توجه کی‌روش قرار بگیرم. مطمئنم اگر بتوانم فوتبال خودم را بازی کنم به تیم ملی دعوت می‌شوم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج