جاباما
۵۳۹۸۳۳
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی از هفته آینده

رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: آزمونى در فصل بهار برگزار خواهد شد که ثبت نام متقاضیان آن از هفته آینده آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: آزمونى در فصل بهار برگزار خواهد شد که ثبت نام متقاضیان آن از هفته آینده آغاز می‌شود.

جمشید انصارى رئیس سازمان ادارى و استخدامى کشور درباره برنامه دولت به منظور کاهش سن مدیریت و بکارگیری نیروهای جوان‌تر در مدیریت کشور اظهار داشت: در نظام ادارى کشور به دلیل تعداد کثیر کارمندان در ادارات و محدود بودن موقعیت‌های سرپرستی و مدیریت، انتخاب مدیران با پیچیدگی و دشواری همراه است.

وى افزود: اگر بخواهیم از میان کارمندان یک اداره باتجربه‌ترین افراد را بعنوان مدیر انتخاب کنیم طبیعتا سن مدیران هم براى اداره بهتر دستگاه‌ها در سطح بالاترى قرار می‌گیرد.

انصارى ادامه داد: براى کاستن از سن مدیریت و فرصت دادن به نیروهای جوان‌تر برای نقش آفرینی در مدیریت کشور و ایجاد نشاط و انرژی جدید در نظام اداری باید برنامه ریزى جامعى انجام گیرد و با اصلاح شرایط احراز مشاغل مدیریتى، امکان انتخاب افراد از بین کارشناسان و کارشناسان مسئول بطور مستقیم براى مشاغل سرپرستى و مدیریت فراهم شود و با ایجاد پستهای مشاور از تجارب مدیران پا به سن گذاشته به عنوان مشاوران مجرب در کنار مدیران جوان‌تر استفاده و جریان انتقال تجارب مدیریتی را ساماندهی کرد.

رئیس سازمان ادارى و استخدامى گفت: خوشبختانه اصلاح شرایط احراز مدیریت و سرپرستی و تعیین چارچوب این سیاست در مراحل نهایى قرار دارد که امیدواریم بتوانیم پس از طرح آن در شورایعالى ادارى این چارچوب را تصویب و ابلاغ کنیم.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور بر کاهش سن مدیریت در کشور تاکید دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سن مدیریت حدود ٤٥ تا ٤٨ سال است که امیدواریم بتوانیم این سن را به ٤٠ تا ٤٣ سال کاهش دهیم.

انصاری درباره استخدام جوانان در نظام اداری کشور تصریح کرد: اساسا استخدام نیروى انسانی در دستگاه‌های اجرایی از بین جوانان و با شرایط سنى خاصى انجام می‌شود براین اساس افراد با سنین کمتر از ٣٥ سال با مدرک کارشناسى و افراد داراى مدرک کارشناسی ارشد با حداکثر سن ٤٠ سال در دستگاه‌های اجرایی استخدام می‌شوند.

رئیس سازمان ادارى و استخدامى اضافه کرد: متقاضیان استخدام، جوانان فارغ التحصیل و پذیرفته شدگان در آزمونهاى استخدامى هستند همانطور که می‌دانید اساسا غیر از جوانان فارغ التحصیل استخدامی صورت نمی‌گیرد.

وی بیان داشت: آزمونى در فصل بهار برگزار خواهد شد که ثبت نام متقاضیان آن از هفته آینده آغاز می‌شود. در این آزمون حدودا براى استخدام ١٠ هزار نفر مجوز استخدامى در نظر گرفته شده است همچنین مرحله دیگرى از آزمون استخدامى در آذرماه برگزار می‌شود که متناسب با خروجى نیروى انسانى دستگاهها، ظرفیت این آزمون نیز مشخص خواهد شد.

انصاری اظهار داشت: معمولا در نظام ادارى سالانه حدود ٣ درصد از نیروى انسانى بازنشسته و از دولت خارج می‌شوند لذا متناسب با طرح کوچک سازى دولت حدود یک سوم از خروجى کارکنان دولت سالانه استخدام خواهند شد که بین ٣٠ تا ٣٥ هزار نفر را شامل می‌شود. این استخدام به صورت برگزاری آزمون بوده و هرکسی که متقاضی استخدام در ادارات دولتی باشد باید در آزمون شرکت و حد نصاب لازم را کسب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روناک

      دومرحله آزمون استخدامی ...

    • بدون نام

      معمولا باید بین فراخوان ثبت نام آزمون تا برگزاری حداقل دو ماه فرصت باشه،چطوری هست که تو یه ماه(خرداد ) هم ثبت نام و هم امتحان باشه.به نظر عملی نیست

    • بدون نام

      خواهش میکنم برای استخدام اولویت رو به اونهایی بدین که سنشون بالا رفته و بیکار هستن

      پاسخ ها

      • علی

        ساده میدونی چقدر نیروهای ساعتی در اداره ها مشغول ب کار هستن که تو نوبت قراردادی شدن هستن و روزانه شاهد اینن ک افرادی تازه کار در بدو ورود قراردادی میشن. فکر میکنی علتش چیه؟ نیروهای ساعتی با چند سال خدمت رو فراموش نکن بعد از سن و سال صحبت کن.

    • علی

      خوب با این آزمون ها درآمد زایی میکنن و ملت رو میزارن سر "کار". دو دوره از این آزمون ها شرکت کردم هیچ گونه پارتی بازی در مصاحبه ها و گزینش ها وجود نداره!

    • بدون نام

      لطفا تکلیف کسانی که تو آزمون قبلی شرکت کردن و قبول شده رو مشخص کنید بعد پشت سر هم آزمون برگزار کنید!
      7ماه آزمون دادیم و قبول شدیم و مدارک هم تحویل دادیم گفتن برید بهتون زنگ میزنیم طی 7 ماه هر موقع زنگ میزنیم میگن منتظر باشید باهاتون تماس میگیریم.

    • بی نام

      دروغ پشت دروغ
      جمع کردن پول های مردم برای بودجه های خودشون
      فقط هدفشون کسب بودجه از مردم هستش
      گول این آمون های استخدامی رو نخورید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج