جاباما
۵۳۹۸۴۶
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

موحدی کرمانی درباره آرای حلال و حرام توضیح داد

محمدعلی موحدی کرمانی در مطلبی به بیان مقصودش از عبارت آرای حلال و حرام پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: محمدعلی موحدی کرمانی در مطلبی به بیان مقصودش از عبارت آرای حلال و حرام پرداخت.

این مطلب را در زیر می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران

اینجانب در جلسه ای جمله ای گفتم که در فضای مجازی منعکس شد و هرکس تفسیری داشت که بعضاَ ناروا بود، لازم می دانم مقصودم را بیان نمایم:

در جلسه ای بحث درباره یکی از کاندیداها و آراء او بود و نظر بنده را می خواستند. بنده گفتم این ۱۶ میلیونی که اعلام شده بر اساس اطلاعات واصله و این که احدی در صحت این آراء تشکیک نکرده آراء واقعی اوست و بنده این رأی بالای مردمی و حلال را به ایشان تبریک می گویم.

دراینجا لازم می دانم کلمه حلال را معنا کنم:

اگر در سبد رأی یک کاندیدا آراء واقعی او ریخته شود، این آراء پاک و حلال است و اگر آراء دیگری به اشتباه یا عمد در سبدش ریخته شود این آراء پلید و حرام است. تخلف در انتخابات یک امر طبیعی است و مرجع تشخیص، طبق قانون شورای محترم نگهبان است.

همه منتظریم نظر شورای محترم نگهبان را بدانیم، چه بسا پس از تحقیقات کامل بعضی آراء کاسته و بعضی افزون گردد. البته هرچه باشد در نتیجه انتخابات مؤثر نخواهد بود و جناب آقای روحانی پس از تأیید شورای محترم نگهبان و تنفیذ رهبری برای ۴ سال دیگر رئیس جمهور می باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای وای بدتر شد.

    • جواد

      همیشه این توضیح دادنها کار را خرابتر می کند!

    • مژگان

      مگه رای های بقیه نامزدها مشکلی دارند ؟ بقیه رایشون حرام بوده؟ اصلا واژه حلال و حرام برای رای یعنی چی؟!! اگر انتخابات صحت داره رای همه درست و دقیقه اگر صحت نداره پس رای همه باطله …!! رییسی و غیر رییسی نداره!!!

    • مهدی

      ایشان با این توضیحاتشون که کار رو بیشتر خراب کردند،اومد ابرو برداره زد چشم رو هم کور کرد

    • بدون نام

      فقط اون 16 میلیون رای مردم بوده استاد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پونزده و خورده ای

    • محمد

      راستی ها شکست خودشونو اینطور توجیه می کنند

    • Ali

      سلام وضع خاور ميانه طوريست كه بايستى خيلى مواظب باشيم واتحاد رااگر خدشه دارشده هر چه سريعتر درستش كنيم نوش دارو پس از مرگ سهراب نش

    • نا شناس

      در انتخابات برد وباخت دارد هیچ شکی هم نیست بعضی از انتخابات بدتر ازقمار می ماند چون در قمار یه نفر شکست می خورد ولی در انتخابات طیفی گسترده این شکست می تواند ابرو ومال عده ای ضایع کرد و از مهتر حق اسلام اگر ان انتخاب بد از اب در بیاید حق دو طرف ازبین خواهد رفت بنده حقیر در حد خواندن ونوشتن بشتر سواد ندارم ولی اکثر انتخابات تاریخ که از سوی ملتها بوجود امده بعداز هزاران سال ان کج روی خونها هنوز که هنوز است به خاطر ان ریخته می شود وفوج فوج مردم بسوی جهنم کشیده می شود به حاطر ان انتخاب بد از زمان حضرت ادم(ع) تا کنون هابیل وقابیل موسی وفرعون موسی اشعری و عمر عاس امر به معروف هم نکردن باعث می شود هارون را در جوار امام رضا دفن کند در صورتیکه خواباندن کافر در قبرستان مسلمین حرام است چه رسد در جوار امام معصوم برای چه حضرت ابراهیم وحضرت محمد(ص) وحضرت علی(ع) بتها را در خانه خدا در هم شکستند تازه ان بتها نجس هم نبودند در پایان از مسئولین عزیز پیشنهاد می کنم پرونده انتخابات را مختومه فرماید چون کش دادن به مصلحت کشور نیست به امید خدا دست به دست همدیگر بدهیم تا کشور عزیمان ایران اسلامی غارتگران عالم چشم طمع ندوزد یا الله یا الله یا الله

    • بدون نام

      منم رای اون جوونمردایی که تو سوریه و جاهای دیگه از مظلومین دفاع میکنن و امنیت و اقتدار کشورم و تامین میکنن خیلی با کیفیت و ناب میدونم . (همشون به یک کاندیدای خاص رای داده بودن) و هم چنین معتقدم مردم محروم روستاها و شهرستانها هم به اندازه ساکنین پایتخت و خارج از کشور حق رای دارند

    • باران

      خب این هم که همون شد.:))))))))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج