۵۳۹۸۸۹
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

نظم گم شده پرسپولیس در واژگان برانکو!

حرف‌های برانکو در عرض یک ماه دو بار وتو شده است از همینجا به نظر می‌رسد قهرمان لیگ برتر دچار نوعی بی‌نظمی شده است.

خبرگزاری مهر: بیست و یکم فروردین ماه در حالی که پرسپولیس نتوانسته بود الریان قطر را در تهران شکست بدهد برانکو با چهره‌ای ناراحت جلوی خبرنگاران نشست.

وی درباره حرکت مهدی طارمی که به نشانه سکوت انگشتش را به هواداران نشان داد گفت: «ندیدم طارمی چه کار کرد، ولی تا زمانی که سرمربی پرسپولیس هستم این پنالتی که طارمی که زد، آخرین پنالتی‌ای بود که می‌زند. (تا زمانی که من سرمربی باشم دیگر اجازه پنالتی زدن به طارمی نمی‌دهم).

بعضی بازیکنان ضعف‌هایشان را برطرف می‌کنند و بعضی‌ها نه. طارمی تا الان گلهای زیادی زده و مهاجم اول ماست. ما مدام روی طارمی کار می‌کنیم. نمی‌شود طی یک هفته، یک ماه و حتی شش ماه کاری کرد».

برانکو در تاریخ دوم خرداد دوباره با همان وضعیت مجددا از سوی خبرنگاران درباره پنالتی زدن مهدی طارمی مورد سئوال قرار گرفت و اینکه چرا دوباره این بازیکن پنالتی زن اول شده است. وی گفت: به طارمی گفتم شما دوباره پنالتی بزن، چون در تمرینات خوب کار می‌کند و مطمئن‌ترین است.

برانکو پیش از این هم نشان داده بود که در برخی موارد فرماندهی خوبی ندارد و حرف هایش را می‌توان برگرداند. ایوانکوویچ در مورد بازگرداندن طارمی و رضائیان هم قبل از آغاز فصل گفته بود: آن‌ها جایی در پرسپولیس ندارند، اما هر دو برگشتند. نمونه‌ها در این رابطه زیاد است.

در واقع نباید بار پنالتی نزدن‌ها را روی دوش طارمی انداخت و باید پیش و بیش از طارمی از برانکو سوال کرد که چرا تا این حد حرف هایش دو تا می‌شوند؟ همین ایوانکوویچ در مورد طارمی گفته بود برخی بازیکنان نمی‌توانند ضعف هایشان را برطرف کنند، اما یک ماه و سه روز بعد گفت: او در تمرینات عالی کار کرده و به همین دلیل پنالتی زن اول پرسولیس بود.

در واقع به نظر می‌رسد برانکو روی تیم خودش سوار نیست و برخی مواقع متزلزل نشان می‌دهد و این موضوع نظم را از پرسپولیسی که تاکتیکی و خوب فوتبال بازی می‌کند گرفته است. در واقع پرسپولیس اشتباهاتش را مدام تکرار می‌کند و این اصلا اتفاق خوبی نیست و برانکو باید جلوی این تکرار مکرر را بگیرد و روی انتخاب واژه هایش بیشتر دقت کند. البته تن‌ها یک هفته بعد از حرف‌های برانکو در مورد پنالتی نزدن طارمی او دوباره پنالتی زده بود و برای رد شدن از روی حرف سرمربی به یک ماه نیاز نداشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد د

      وقتی یه مربی اونقدر بزرگ باشه که تیم بحران زده پرسپولیسو به اینجا بکشونه که قهرمان قطر جلوش اتوبوسی دفاع کنه، بایدم اینجوری مسخره نقدش کرد.برادر من برو اینهمه مربی داغون بازیکن نابود کن رو نقد کن برانکو ثابت شدست با این حرفا خراب نمیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل گفتی آقا محمد
        جای این شر و ور ها بشینه تیمی رو نقد کنه که عالم و آدم به افتضاح بازی کردن و بردنهای شانسیش اقرار دارند. تیمی که 90 دقیقه یازده نفره دفاع می کنه بعد دقیقه 92 یک پنالتی مسخره میگیره و برنده میشه

    • بدون نام

      داداش پنالتی ۵۰-۵۰ است اینقدر بخودت فشار نیار

    • بدون نام

      چراهرجاکم میارین وسوتی میدین پای استقلال میکشین وسط

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج