جاباما
۵۳۹۹۰۴
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

اعتراض مسجد جامعی و پاسخ معاون قالیباف

احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در نشست غیرعلنی امروز تاکید کرد که به استخدام‌های خارج از ضابطه در شهرداری معترض هستیم. از طرف دیگر ناصر امانی معاون شهردار تهران گفت: هیچ استخدام جدیدی در شهرداری صورت نگرفته و تن‌ها تبدیل وضعیت کارمندان از قراردادی به ثابت و نیز از شرکت‌های قراردادی به شرکت هادیان شهر صورت گرفته است.

آفتاب نیوز: احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در نشست غیرعلنی امروز تاکید کرد که به استخدام های خارج از ضابطه در شهرداری معترض هستیم.

مسجد جامعی البته تاکید کرد که استخدام های جدید که با مجوز سازمان امور اداری و استخدامی و بر اساس پیش بینی بودجه مصوب امسال است، بلامانع است.

وی اظهار کرد: برخی استخدام های خارج از ضابطه در شهرداری انجام شده که گزارش آن توسط سازمان بازرسی کل کشور اعلام شده است و ما نسبت به این نوع از استخدام ها معترض و مخالف هستیم.

در هفته های اخیر اخباری مبنی بر استخدام های گسترده در مجموعه های وابسته به شهرداری تهران از جمله روزنامه همشهری به گوش می رسد که با واکنش و مخالفت اعضای شورای شهر تهران همراه شد.

اعضای مخالف شورای شهر که عمدتا اصلاح طلبان هستند بر این باورند که این حجم از استخدام ها علاوه بر اینکه بار مالی سنگینی برای شهرداری ایجاد می کند، مجوز سازمان امور اداری و استخدامی کشور و نیز ردیف بودجه پیش بینی شده را ندارد.
واکنش معاون قالیباف به استخدام‌های شهرداری و تبدیل وضعیت ۷۰۰۰ نفر
خبرگزاری ایسنا: معاون شهردار تهران گفت: هیچ استخدام جدیدی در شهرداری صورت نگرفته و تنها تبدیل وضعیت کارمندان از قراردادی به ثابت و نیز از شرکت های قردادی به شرکت هادیان شهر صورت گرفته است.

ناصر امانی در سیصد و چهل و هشتمین جلسه شورا در پاسخ به تذکرات اعضا پیرامون موضوعاتی نظیر واگذاری شهروند به بانک شهر و استخدام نیروهای جدید گفت : هیچ استخدام جدیدی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد : در حال حاضر تبدیل وضعیت کارمندان بر طبق آزمون برگزار شده سازمان اداری و استخدامی در دستور کار است و نیز تبدیل قرارداد 7 هزار نفر از کارمندان به قرارداد هادیان شهر . با این حال قویا استخدام نیروهای جدید را تکذیب می کنم .

امانی با در تشریح تبدیل وضعیت ۷ هزار نفر از کارمندان نیز گفت: برای این امر نیز در بودجه سال جاری پیش بینی های لازم صورت گرفته و این امر مصوبه دارد. بر این اساس کارمندانی که با شرکت هایی نظیر مهیمن پوش قرارداد داشته اند و زیر مجموعه شهرداری بوده اند قراردادشان به هادیان شهر تبدیل وضعیت شده و ازاین به بعد یک شرکت طرف قرارداد با کارمندان خواهد بود .

امانی همچنین پیرامون استخدام ۴۲۰۰ نفر در مترو نیز گفت : بیش از ۲ هزار و اندی از این افراد در قالب شرکت های که با مترو قرارداد داشته اند فعالیت می کرده اند و شرکت مترو خود طرف قرار داد این افراد شد.

معاون شهردار همچنین در خصوص واگذاری شهروند به بانک شهر گفت : هنوز در تعیین قیمت واگذاری شهروند و شهر آفتاب به بانک شهر به توافق نرسیده ایم و هر زمان که قیمت نهایی شد هماهنگی های لازم با هیات اجرایی صورت خواهد گرفت .

بنا براعلام روابط عمومی شورای شهر امانی همچنین پیرامون واگذاری پردیس متروی تهران پارس گفت : تهاتر املاک یکی از راه های تامین بودجه غیر نقد است که این امر در بودجه سنواتی شهرداری آمده است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید ایوب موسوی

      به نام خدا .باعرض سلام وادب .بنده ی حقیر یه عرضی داشتم خواهشم براین است که این قانون پیمانکاری روجمع کنن عدالت درست برقرارباشد به اون خدایی که قبولش دارید 16 سال تویه شرکت دولتی کار میکنم ازاون اول تا به حالا پیمانی بودم سابقه ی جبهه هم دارم منتها یامتعسفانه همه اورگانها پارتی بازی شده من خواهشم این است که این پیمانکاری رو ریشه کن کنند تامردم یه نفس راحت بکشن ازمسعولین ازریاست جمهوری می خواهم این دستورراابلاغ کند

    • بدون نام

      اقای مسجد جامعي تا حالا کجا بودی

    • کاکایی

      [پیمانکاری...خدماتی] =(یعنی پیمانکار مربوطه از نیروهایی پیمانی با دستمزد کم استفاده کرده...وتفاوت مبلغ صورت پیمان اصلی پس از پرداخت بیمه سهم کارفرما..وبدون زحمت به جیب مبارکش سرازیر میشود. ) (=رانت خوار=سفارش شده= توصیه ای=نور چشمی= از ما بهتران= وابسته به بافت اجتماعی خاص) در حکومت عدل...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج