جاباما
۵۳۹۹۲۲
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

هاشمی‌نسب: نمایندگان ایران شانسی ندارند

بازیکن پیشین تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: دوست دارم هر سه نماینده آسیایی ایران صعود کنند و آرزوی قلبی من برگزاری یک دربی آسیایی در مرحله بعد است.

خبرگزاری تسنیم: مهدی هاشمی‌نسب در خصوص شانس صعود سه نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هر سه نماینده ما بازی سختی دارند و از شانس کمی برای صعود برخوردار هستند. فکر می‌کنم در میان این سه تیم استقلال خوزستان کمترین شانس را خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: از لحاظ فوتبالی باید قبول کنیم نمایندگان ایران شانسی ندارند مگر اینکه قضا، قدر، تعصب، غیرت، دعای خیر مردم و حساسیت ما به تیم‌های حوزه خلیج فارس باعث شود به دور بعد صعود کنیم. باید قبول کرد در خوشبینانه‌ترین حالت شانس صعود استقلال و پرسپولیس ۵۰ درصد است، اما با همه این تفاسیر امیدوارم نمایندگان فوتبال ایران صعود کنند.

بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال تاکید کرد: دوست دارم هر سه نماینده آسیایی ایران صعود کنند و آرزوی قلبی من نیز برگزاری یک دربی آسیایی در مرحله بعد است، اما باید واقع بینانه به شرایط تیم‌های ایرانی و حریفان آن‌ها نگاه کنیم. العین در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال به هیچ عنوان تیمی که ۲ فینال لیگ قهرمانان آسیا را مقابل نمایندگان شرق آسیا برگزار کرد، نبود و عمر عبدالرحمن، ستاره این تیم نیز ۲۰ درصد توانایی‌های خود را به نمایش نگذاشت، اما مطمئن باشید شرایط این تیم و عبدالرحمن در بازی برگشت متفاوت خواهد بود. استقلال نیز از حمایت هوادانش دیگر برخوردار نیست و کار مشکلی دارد.

وی یادآور شد: با این حرف‌ها اصلا دوست ندارم استقلال و پرسپولیس را تضعیف کنم و آرزوی قلبی من موفقیت این تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا است. خاطرات خوبی از حضور در پرسپولیس و استقلال دارم و امیدوارم سرنوشت خوبی برای این دو تیم رقم بخورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رامین

      ایشون کی هست که درموردپرسپولیس نظر بده احتمالا واسه اظهار نظرهم پول گرفته!!!!!

    • منصقی

      چندتا از دربی ها مدیون ایشون هستین!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج