۵۳۹۹۷۵
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

یک نماینده: حق نداریم، دروغ بگوییم

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس دهم با اشاره به انتخابات هیات رییسه مجلس نسبت به پروژه حذف مطهری هشدار داد و گفت: حق نداریم به نام مصلحت، به هم‌وطنان نجیب و بی‌ادعایمان دروغ بگوییم.

خبرگزاری ایلنا: عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس دهم با اشاره به انتخابات هیات رییسه مجلس نسبت به پروژه حذف مطهری هشدار داد و گفت: حق نداریم به نام مصلحت، به هم‌وطنان نجیب و بی‌ادعایمان دروغ بگوییم.

قاسم میرزایی نیکو، با اشاره به برگزاری نشست بعدازظهر روز گذشته مجمع عمومی فراکسیون امید، اعلام کرد: این جلسه به مدت دو ساعت تشکیل شد و پس از بحث و چالش‌های فراوان، قرار شد فراکسیون امید تا امروز سیاست تعامل را ادامه دهد؛ بدین معنی که کف مطالبات فراکسیون، همین وضعیت فعلی باشد و این خواسته، با نمایندگان مستقل مطرح شود.

او با بیان این‌که کف مطالبات فراکسیون امید حفظ وضع موجود یعنی ابقای هر دو نایب رییس از مسلمات فراکسیون بوده و هست، گفت: با این حال تعداد محدودی تمامیت‌خواه برای تلخ کردن طعم پیروزی حضور در حماسه ۲۹ اردیبهشت، به دنبال ترفندهای عجیب و غریب هستند و می‌خواهند با چشمک‌زن چپ، به راست بپیچند! و امان و افسوس که این پوسته‌ها، رنگ بدل است و صد در صد برگ لو رفته!

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان در اغلب حوزه‌ها سال گذشته، زیر پرچم اصلاحات و اعتدال با نام «لیست امید» و صد البته با شعار تدبیر و امید به مجلس راه یافتند، در حالی که معلوم نیست به کدام عهد پای بند هستند.

حق نداریم به نام مصلحت، به هم‌وطنان نجیب و بی‌ادعایمان دروغ بگوییم

او تاکید کرد: از قدیم به فرزندانمان گفتیم دروغ‌گو دشمن خداست! ما حق نداریم به نام مصلحت، به هم‌وطنان نجیب و بی‌ادعایمان، به مردمانی که به ما اعتماد کرده‌اند، دروغ بگوییم! نباید بازیگری کرد و البته بازیگردانی!

نماینده اصلاح‌طلب مردم دماوند در مجلس دهم خاطرنشان کرد: راه روشن و بیان شفاف، کمترین وظیفه ما در قبال کسانی است که به ما آری گفته‌اند و اتفاقاً ملت که وکالت ایشان افتخار ماست، باید بدانند چرا و چه کسانی نمی‌خواهند جناب آقای دکتر مطهری نایب رییس خانه ملت باشد!

او گفت: سوال اساسی این است که حذف فردی به نام مطهری از کجا و توسط چه جریانی طراحی شده است؟! شاید ایشان و یا لیست هیات رییسه امید، رأی نیاورد یا به یاری خدا بتوانند در انتخابات موفق شوند اما به طور قطع و یقین تکلیف مردم با نمایندگان برچسبی، پوششی و اصطلاحی روشن می‌شود و ماه پشت ابر نمی‌ماند.

میرزایی نیکو در پایان اعلام کرد: تصمیم قاطع فراکسیون در مواجهه با اصرار و ابرام جبهه پایداری و ‏ولایی، خط تمایز و ارایه لیست مستقل امید، برای تک تک دوازده پست انتخابی، امری مسجل و از اختیارات مسلم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جدا!!!؟؟ جل الخالق!!؟

    • بدون نام

      در این مملکت اگه مسوولان از دولتی گرفته تا همه نهادها و دستگاهها اگه دروغ نگویند باید لال شوند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج