۵۴۰۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تحقیق و تفحص از نحوه اجرای هدفمندی یارانه‌ها کلید خورد

طرح تحقیق و تفحص از نحوه اجرای هدفمندی یارانه‌ها و هزینه کرد منابع حاصل از آن در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس به تصویب رسید.

ایسنا: طرح تحقیق و تفحص از نحوه اجرای هدفمندی یارانه‌ها و هزینه کرد منابع حاصل از آن در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس به تصویب رسید.

احمد انارکی در تشریح جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: درجلسه امروز که با حضور رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها برگزار شد، پس از استماع نظرات نمایندگان درخواست کننده تحقیق و تفحص و پاسخ‌های رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها در خصوص تحقیق و تفحص از این سازمان رای گیری شد و در نهایت به تصویب کمیسیون اقتصادی رسید.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: با توجه به اینکه در هدفمندی یارانه‌ها دستگاه‌های مختلفی نظیر وزارت نفت درگیر هستند مقرر شد این تحقیق و تفحص تن‌ها از سازمان هدفمندی انجام نشود و به شکل جامع تری از همه دستگاه‌های درگیر اجرای این طرح نیز صورت گیرد و در صورتی که این طرح در جلسه علنی مجلس به تصویب نمایندگان برسد بر اساس قانون پس از تشکیل هیأت تحقیق و تفحص شش ماه زمان برای انجام آن و ارائه گزارش به صحن مجلس پیش بینی شده است.

نماینده کرمان در خصوص اهداف این تحقیق و تفحص گفت:‌برخی از نمایندگان معتقدند میزان درآمد و هزینه کرد هدفمندی یارانه‌ها به خصوص از محل افزایش قیمت حامل‌های سوخت و انرژی بیش از رقم اعلامی از سوی دولت است لذا برای شفافیت در این بحث درخواست تحقیق و تفحص دادند؛ البته دولت بار‌ها این رقم را اعلام نموده و به تفسیر درآمد و هزینه کرد منابع هدفمندی را مشخص کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من یارانه ام قطع شده و خیلی به آن نیاز دارم حداقل پول آب و برقمو میتونم بدم خواهشا لطف کنید به من بگین چه جوری میتونم نام نویسی کنم و بگیرم صمیمانه متشکرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج