۵۴۰۱۸۱
۲ نظر
۵۰۶۸
۲ نظر
۵۰۶۸
پ

اعتراض آیت‌الله محقق داماد به خرافه‌گستری در قم

آیت الله سید مصطفى محقق‌داماد در اعتراض به مکتب چاه پرستی در جمکران و خرافه گستری در قم گفت، این مقدس‌بازی‌ها در قم نبود...

ایران آنلاین: آیت الله سید مصطفى محقق‌داماد در اعتراض به مکتب چاه پرستی در جمکران و خرافه گستری در قم گفت، این مقدس‌بازی‌ها در قم نبود...

آیت الله محقق‌داماد افزود: اکنون بیشتر طلبه‌ها در ایام هفته یا مشغول زیارت هستند یا در جمکران به سرمی‌برند. این مقدس‌بازی‌ها در قم نبود. این‌ها خلاف مکتب قم است.

وی تصریح کرد: مجتهد شهرى با مجتهد روستایى فرق دارد... آیت الله حکیم تا قبل از اینکه برای معالجه به اروپا برود، قایٔل به نجاست کفار بود. وقتی برگشت، فتوا به طهارت داد؛ نه اینکه ضرورت باعث شود، بلکه برگشت، ادله را نگاه کرد... بازخوانی کرد.

آیت الله محقق‌داماد گفت: به آقاى بهاءالدینی می‌گفتند آقا سیدرضا آسید صفی. در گوشه‌ای از پایین شهر قم بود. اینقدر مسایٔل و معجزات برایش نبود! خودش هم مدعین این حرف‌ها نبود... اگر باب این چیز‌ها باز شود، معارف بلند اهل بیت فراموش می‌شود و یا لااقل تحت الشعاع مطالب عوام قرار می‌گیرد. مرحوم آقای طباطبایی که این همه سال در خدمتشان بودیم، یک ادعای اینطــوری نمی‌کرد و درسش را می‌داد.

وی خاطر نشان کرد: مرحوم جد ما که موسس قم بود، نقل می‌کنند که یکی آمد جلویش گفت که شنیدم کفش جلوی پای شما جفت میشود؟! گفته اند بله هر وقت پیشخدمت من باشد، جفت می‌کند. نباشد جفت نمی‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ولی به برکت فضای مجازی آگاهی مردم داردبالامیرود.یک عده ازاین خرافه پرستی بهره برداری سیاسی ومادی میکنند

    • بدون نام

      اونایی که از مردم بیسواد وعامی نردبان برای بالا رفتن استفاده میکنند باید بدونند که این نردبان ها پوسیده است از انجایی که طول این نردبان خیلی زیاد است( بخاطر تعداد زیاد شهری های فاقد شعور سیاسی و روستائی های عزیز ) تعادل ضعیف هم دارد وهر ان احتمال افتادنشون وجود دارد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج