۵۴۰۳۴۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تسلا؛ شگفتی ساز بعدی در دنیای فناوری

استیو وزنیاک که یکی از بنیانگذاران اپل بوده است، قطعا در خصوص نوآوری حرفی برای گفتن دارد. و بنابراین حتما نوآوران را هم می شناسد. اخیراً وزنیاک اظهار کرده است که شگفتی بعدی در دنیای فناوری توسط ایلان ماسک و تسلا معرفی خواهد شد و نه توسط اپل.

وب سایت تک شات: وزنیاک: استیو وزنیاک که یکی از بنیانگذاران اپل بوده است، قطعا در خصوص نوآوری حرفی برای گفتن دارد. و بنابراین حتما نوآوران را هم می شناسد. اخیراً وزنیاک اظهار کرده است که شگفتی بعدی در دنیای فناوری توسط ایلان ماسک و تسلا معرفی خواهد شد و نه توسط اپل.
تسلا؛ شگفتی ساز بعدی در دنیای فناوری
وزنیاک که به موضوع موفقیت مدل s تسلا اشاره می کرد گفت که این خودرو به این دلیل موفق شد که ماسک آن را برای خودش طراحی کرد: «وقتی ایده ای از خودتان منشا می گیرد و می دانید که چه چیز را واقعا دوست دارید و می توانید آن را در کنترل خود داشته باشید، اینجاست که بهترین محصول را تولید خواهید کرد.»

اندازه و سن اپل می تواند عاملی منفی باشد. وزنیاک در هنگام ذکر نام شرکت هایی که "دنیا را تغییر داده اند"، به تسلا، گوگل، فیسبوک، اپل و مایکروسافت اشاره می کند و خاطر نشان می کند که بنیانگذاران این شرکت ها افرادی جوان بوده اند و هیچکدام به کسب و کارهای بزرگ وابسته نبوده اند.

«به کمپانی هایی مثل گوگل و فیسبوک و اپل و مایکروسافت که دنیا را تغییر دادند نگاه کنید و البته تسلا. این کمپانی ها را افرادی جوان پایه گذاری کردند و به هیچ کسب و کار بزرگی هم وابسته نبودند.»

اپل در حال حاضر یک کمپانی بزرگ است که از بالاترین ارزش برخوردار است و بیشترین نقدینگی را که معادل 286 میلیارد دلار است دارا می باشد. اما با این وجود وزنیاک اعتقاد ندارد که نوآوری بعدی دنیای تکنولوژی را از این کمپانی شاهد خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج