جاباما
۵۴۰۴۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شفق: حاضر بودم به فیفا شکایت نکنم!

مدعی مالکیت باشگاه تراکتورسازی می‌گوید که زمانی که باشگاه را به دست مالک فعلی سپرده است هیچ بدهی نداشته است. او حاضر نشد به صراحت اعلام کند که پای فیفا را به ماجرای مالکیت تراکتورسازی باز نخواهد کرد.

ایسنا: ناصر شفق، مدعی مالکیت باشگاه تراکتورسازی درباره ادعای خود، اظهار کرد: در سال‌های گذشته ما به دلیل مشکلاتی که وجود داشت نتوانستم در راس کار باشم و مالکیت باشگاه را بر عهده بگیرم. اکنون نیز احساس کردم با نتایجی که گرفته شده بهتر است در این زمینه ورود کنم و دوباره مالکیت تراکتورسازی را بر عهده بگیرم، اما متاسفانه استقبال خوبی از من نشد و تصمیم گرفتم از طریق فدراسیون وارد عمل شوم. مدارک و مستندات خود را به فدراسیون ارائه کردم و آن‌ها نیز هفت روز از من مهلت خواستند تا مستندات و مدارک مدیران فعلی باشگاه را نیز ببینند و پس از آن تصمیم قطعی خود را برای مالکیت تراکتورسازی بگیرند. مطمئنا روی حرف خود می‌مانم، اما به تصمیم فدراسیون احترام خواهم گذاشت. مدارک من معتبر و مستند است و امیدوارم که دوباره بتوانم مالکیت تراکتور را بر عهده بگیرم.

ناصر شفق در پاسخ به این پرسش که اگر رای فدراسیون به ضررش باشد به فیفا اعتراض می‌کند یا خیر، تصریح کرد: قصد این کار را نداشتم. باشگاه با بیانیه‌ای که داد فرار رو به جلویی را آغاز کرد. اگر این کار را نمی‌کرد من نیز حاضر بودم که به فیفا شکایت نکنم، اما اکنون نمی‌توانم بگویم که این کار را می‌کنم یا خیر.

او درباره بدهی‌های به وجود آمده در چند سال اخیر توسط مدیران تراکتورسازی نیز، بیان کرد: مگر ما باشگاه را با بدهی به آن‌ها سپرده‌ایم که اکنون آن را با بدهی تحویل بگیریم. تازه ما باشگاه تراکتورسازی را با ۸۰ هزار تماشاگر تحویل آن‌ها داده‌ایم که سرمایه بسیار ارزشمندی برای تراکتورسازی محسوب می‌شدند، اما اکنون استقبال تماشاگران از بازی‌های خانگی تراکتورسازی را ملاحظه کنید. آیا شما ۸۰ هزار تماشاگر را می‌بینید؟

مالک تراکتورسازی در سال ۸۸ درباره بیانیه اخیر باشگاه تراکتورسازی، تصریح کرد: هفت سال باشگاه دست آن‌ها بود. اگر قرار بود کاری انجام بدهند در این هفت سال انجام می‌دادند. همان کاری را که ما در سال ۸۸ و از طریق سامانه پیامکی انجام دادیم، آن‌ها تازه می‌خواهند انجام بدهند. مردم آگاه هستند و بهتر حقیقت را می‌شناسند. زمانی که تیم در سال ۸۷ نزدیک بود منحل شود، کجا بودند؟ قطعا دنیای ورزش از سیاسی کاری جدا است.

شفق در رابطه با ادامه همکاری با یحیی گل محمدی در صورت صادر شدن مالکیت به سود او، توضیح داد: چو فردا شود فکر فردا کنیم. گل محمدی سرمایه ملی ما است و باید از او استفاده شود. او قطعا می‌تواند به تراکتورسازی کمک کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج