۵۴۰۴۳۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سرانجام تلخ ب‌ام‌و i۵

خبر جدید، سرانجام تلخی را از ب‌ام‌و i۵ روایت می‌کند؛ خودرویی که ممکن است پروژه تولیدش کنسل شود و شاید تا مدت‌ها نتوانیم شاهد تولد مدل جدیدی از سری هیجان‌انگیز i ب‌ام‌و باشیم.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: سال ۲۰۱۶، اخبار مختلفی به دست ‌رسید که تولید مدل i۵ را طی سال‌های آینده تایید می‌کرد. گفته شده بود که پس از خودرو کوپه i۸، هاچ‌بک i۳، این بار نوبت به کلاس کراس‌اور ب‌ام‌و می‌رسد و قرار است با نام i۵ به بازار عرضه کند.
سرانجام تلخ ب‌ام‌و i5

حالا خبر جدید، سرانجام تلخی را از ب‌ام‌و i۵ روایت می‌کند؛ خودرویی که ممکن است پروژه تولیدش کنسل شود و شاید تا مدت‌ها نتوانیم شاهد تولد مدل جدیدی از سری هیجان‌انگیز iNext ب‌ام‌و باشیم. گفته می‌شود هدف از این اقدام، تمرکز این شرکت برای تبدیل این سری به خودروهای الکتریکی است. هم‌چنین ایجاد هماهنگی میان این خودرو الکتریکی و باتری قابل حمل خودرو، دیگر هدف این شرکت است که پیش از این در مدل‌های هیبریدی، این اقدام با موفقیت صورت گرفته است.
سرانجام تلخ ب‌ام‌و i5

ب‌ام‌و قصد دارد به‌جای سرمایه‌گذاری دوبرابر به منظور تولید مدل جدید، مدل‌های حاضر هیبریدی خود را تکامل دهد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، گزارش‌هایی به دست رسیده که می‌گویند، نسل بعدی X۳ در سال ۲۰۲۰ و مینی در سال ۲۰۱۹ در نسخه الکتریکی هم عرضه می‌شوند. حتی گفته شده که نسل جدید سری ۴ گرن‌توریزمو قرار است جایگزین سری ۳ نسخه GT شود و در قالب مدل الکتریکی روانه بازار شود.

در سال ۲۰۱۶ ب‌ام‌و تایید کرد که تصمیم دارد روی سیستم خودران مدل‌های i و فناوری‌های ارتباط تمرکز می‌کند و در سال ۲۰۲۱، مدل جدید و خودران i را عرضه کند. بنابراین می‌توانیم نتیجه بگیریم که این شرکت برنامه‌های مختلفی در سر دارد و معرفی مدل i۵ را ممکن است به تعویق بیاندازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج