جاباما
۵۴۰۷۰۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ادعای آ. اس؛

ستاره یونایتد در آستانه پیوستن به بارسا

نشریه اسپانیایی آ. اس ادعا می‌کند که آندره هررا، هافبک اسپانیایی منچستریونایتد در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار دارد. ​​​​​​​

ورزش سه: نشریه اسپانیایی آ. اس ادعا می‌کند که آندره هررا، هافبک اسپانیایی منچستریونایتد در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار دارد. ​​​​​​​

اخبار زیادی در مورد نهایی شدن قرارداد ارنستو والورده، سرمربی سابق بیلبائو با بارسلونا وجود دارد و احتمالا تا ۲۴ ساعت آینده این انتصاب رسمی خواهد شد.

در هفته‌های اخباری در مورد تمایل والورده به جذب هررا و علاقه او به سبک بازی این هافبک اسپانیایی شنیده شده است و حتی چند روز پیش نشریه اسپورت نزدیک به باشگاه بارسلونا، هررا را در صدر لیست بازیکنان درخواستی والورده برای فصل جاری قرار داد.

ستاره یونایتد در آستانه پیوستن به بارسا

هررا دوران درخشانی را در بیلبائو زیر نظر والورده تجربه کرده است و دیروز نیز طی مصاحبه‌ای از این سرمربی ۵۳ ساله به عنوان تاثیرگذارترین فرد در دوران ورزشی خود نام برد که این موضوع نیز شایعات حضور هررا در نوکمپ را تقویت کرد.

هررا امسال فصل فوق العاده را سپری کرد و در نهایت به عنوان بهترین بازیکن سال از نگاه هواداران انتخاب شد و حتی بسیاری بعد از جدایی احتمالی رونی، او را کاپیتان بعدی شیاطین سرخ می‌دانند.

نشریه آ. اس معتقد است اگر بارسا در جذب هررا ناکام باشد، به دنبال خرید مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج