۵۴۰۷۱۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

استادیوم خوش‌یمن برای طارمی و رفقا

پرسپولیس فرداشب در حالی به مصاف لخویا خواهد رفت که این دیدار در استادیوم جاسم بن حمد و جایی که طارمی و دیگر ملی‌پوشان این تیم خوش یمن بوده، برگزار می‌شود.

ورزش سه: پرسپولیس فرداشب در حالی به مصاف لخویا خواهد رفت که این دیدار در استادیوم جاسم بن حمد و جایی که طارمی و دیگر ملی‌پوشان این تیم خوش یمن بوده، برگزار می‌شود.

پرسپولیس در حالی با پشتوانه تساوی بدون گل در مرحله یک هشتم به مصاف لخویا خواهد رفت که ملی‌پوشان این تیم چندی پیش یک اتفاق شیرین در آن رقم زدند و توانستند با پیراهن تیم ملی به یک برد شیرین دست یابند.

جاسم بن حمد، استادیومی که قدمت آن به ۴۲ سال می‌رسد و البته در سال ۲۰۱۰ بازسازی شد و برای رقابت‌های جام ملت‌ها نیز مورد استفاده قرار گرفت. استادیوم ۱۲۹۴۶ نفره که متعلق به باشگاه السد است و برای لخویا نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و قرار است در بازی برابر پرسپولیس میزبانی نماینده ایران را برعهده گیرد. این استادیوم البته میزبانی دیدار فینال سوپرکاپ ایتالیا مابین یوونتوس و میلان را نیز برعهده داشته است.

این استادیوم در بازی مرحله انتخابی جام جهانی روسیه نیز میزبانی دیدارهای قطر را برعهده داشت و تیم ملی ایران چندی پیش برابر عنابی‌ها موفق شد با تک گل مهدی طارمی به برتری دست یابد و یک برد شیرین را در روزهای ابتدایی سال ۹۶ برای ایران رقم بزند.

یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه خاورمیانه است که بیشتر شهرت آن به خاطر سیستم تهویه مدرنش است که باعث می‌شود تماشاگران گرمای خفه کننده دوحه را زیاد حس نکنند.

استادیومی که البته برای مهدی طارمی که زننده تک گل ایران در این دیدار بود با خاطره شیرینی همراه بود و علیرضا بیرانوند نیز توانست در آن دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

استادیوم خوش‌یمن برای طارمی و رفقا

استادیوم خوش‌یمن برای طارمی و رفقا

استادیوم خوش‌یمن برای طارمی و رفقا

استادیوم خوش‌یمن برای طارمی و رفقا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج