۵۴۰۷۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طاهری: فرصتی برای عکس العمل نداشتم

مدافع تیم‌ملی می‌گوید که گل دوم برابر پرتغال پس از برخورد به پای او وارد دروازه شد، می‌گوید که هیچ فرصتی برای نشان دادن عکس العمل مناسب‌تر نداشته است.

ورزش سه: مدافع تیم‌ملی می‌گوید که گل دوم برابر پرتغال پس از برخورد به پای او وارد دروازه شد، می‌گوید که هیچ فرصتی برای نشان دادن عکس العمل مناسب‌تر نداشته است.

نیما طاهری مدافع تیم جوانان ایران درباره توپی که با برخورد به وی در دیدار برابر پرتغال وارد دروازه ایران شد و آن‌ها از این رقابت‌ها حذف کرد می‌گوید: توپی که به من برخورد کرد اگر به هر بازیکنی که در آن منطقه حضور داشت برمی‌خورد نمی‌توانست کاری انجام بدهد. در آن شرایط فرصتی برای عکس‌العمل نداشتم؛ هر کسی که فوتبال بازی کرده باشد می‌فهمد که نمی‌توانستم کاری غیر از آنچه اتفاق افتاد انجام دهم.

او در رابطه با سطح مسابقات جام‌جهانی خاطرنشان کرد: سطح بازی‌های جام‌جهانی خیلی بالا بود. ما فکر می‌کردیم که سطح این مسابقات پایین‌تر از این‌ها باشد، اما وقتی وارد مسابقه شدیم متوجه شدیم که چقدر با آنچه که فکر می‌کردیم متفاوت است، تیم‌های اروپایی حاضر در این مسابقات از سطح بالایی برخوردارند و شرایط و امکانات ما در آن حد و اندازه نبود.

وی در پاسخ به سوالی که چطور کاستاریکا را شکست دادید، اما دیگر رقابت‌ها را نتوانستید پیروز شوید گفت: برد مقابل کاستاریکا حاصل غیرت و تلاش بچه‌ها بود و همه به خاطر کادرفنی و آقای پیروانی هرچه داشتیم در این بازی گذاشتیم تا بتوانیم پیروز میدان باشیم. در دو بازی بعدی‌مان هم غیرت و همیت گذاشتیم، اما متاسفانه بدن‌هایمان دیگر جوابگو نبود. امکاناتی که در اختیار ما گذاشته بودند فقط جوابگوی یک نیمه عملکرد خوب بود، اما باز ما تا دقایق ۶۰، ۷۰ حریف را خسته می‌کردیم و اجازه نفوذ به آن‌ها را نمی‌دادیم، اما یک جای کار کم می‌آوردیم دیگر.

او درباره استفاده از تکنولوژی ویدئوچک می‌گوید: ویدئو چک؛ نمی‌دانم چه باید بگویم. همیشه چیزهای که می‌خواهند امتحان کنند به ضرر ما می‌شود. معتقدم تمام شیرینی و لذت فوتبال در همین اتفاقات و اشتباهات است، ویدئوچک ما را یاد رقابت‌های والیبال می‌اندازد، دیگر به این نمی‌گویند فوتبال می‌گویند والیبال.

مدافع تیم‌ملی با ابراز شرمندگی از حذف تیم، گلایه‌ای از فوتبالی‌ها می‌کند و ادامه می‌دهد: به نمایندگی از بچه‌ها می‌خواهم بگویم که با حذف تیم فقط و فقط شرمنده زحمات آقای پیروانی و کادرفنی‌شان شدیم. امکانات سخت‌افزاری‌مان پیش از اعزام مناسب نبود، بچه‌های لیگ‌برتری دیر به تیم‌ملی اضافه شدند، زمین چمن مناسبی برای تمرین نداشتیم و امیرخان سختی بسیاری در این دیدار‌ها را متحمل شدند.‌ای کاش فدراسیون بیشتر به این تیم اهمیت می‌داد تا حداقل بتوانیم بعد از حضور ۱۶ ساله در این رقابت‌ها و گلزنی ۴۰ ساله بتوانیم با رتبه‌ای بهتر به کشور برگردیم.

نیما طاهری در ادامه با انتقاد از نقدهای غیرمنصفانه صورت گرفته پس از حذف تیم ملی، بیان کرد: یک گلایه کوچک از فوتبالی‌ها دارم آنهایی که در اینستاگرام پست می‌گذارند می‌خواهم بدانم این نتایج و این اتفاقات برای آن‌ها و تیم‌هایشان رخ نمی‌دهد که تیم جوانان را به سخره می‌گیرند. ما جوان بودیم و بی‌تجربه باید حمایت می‌شدیم نه اینکه دائم زیرتیغ انتقاد قرار می‌گرفتیم.

وی در پایان افزود: در حال حاضر با ذوب‌آهن به مدت ۲ فصل قرار دارم و از اینکه در این تیم حضور دارم افتخار می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج