جاباما
۵۴۰۸۰۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

هشدار نتانیاهو به کشورهای همسایه

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کشورهای همسایه "اسرائیل" هشدار داد که در صورت هرگونه تیراندازی به سوی این رژیم، بهای سنگینی را خواهند پرداخت.

پایگاه خبری شبکه العالم: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کشورهای همسایه "اسرائیل" هشدار داد که در صورت هرگونه تیراندازی به سوی این رژیم، بهای سنگینی را خواهند پرداخت.
به نوشته روسیا الیوم، "عوفیر جنتلمن" سخنگوی نتانیاهو در توییتر به نقل از نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: کشورهای همسایه به خوبی این موضوع را می فهمند چراکه درک آن ساده و این اصل مهمی است.

جنتلمن در توییت دیگری با ادعای اینکه، نتانیاهو بر این باوراست که درآمد سرانه رژیم اسرائیل از مشابه آن در ژاپن پیشی خواهدگرفت، گفت: این مهم چیزی است که نمی توان آن را نادیده گرفت و "اسرائیل" پس از گذشت یک یا دوسال از نظر میزان درآمد سرانه، ژاپن را پشت سر خواهد گذاشت.

گفتنی است، کابینه رژیم صهیونیستی در اقدامی بی سابقه، برای نخستین بار جلسه هفتگی‌اش را زیر "دیوار ندبه" که بخشی از دیوار غربی مسجدالاقصی در قدس اشغالی است، برگزار کرد. این اقدام نتانیاهو جنجال های گسترده ای را برانگیخت.

دیوار ندبه، بخش از دیوار غربی مسجدالاقصی است و به باور یهودیان از آخرین باقی‌مانده‌های "هیکل سلیمان" و مرکز دعا برای یهودیان در فلسطین اشغالی است. مسلمانان آن را دیوار بُراق می‌خوانند و معتقدند پیامبر اسلام مرکب خود را در شب معراج به آن بست.

برگزاری این نشست چند روز پس از دیدار ترامپ از دیوار براق صورت گرفت. ترامپ در حالی عازم این مکان مذهبی شد که هیچ مسئول اسرائیلی وی را همراهی نمی کرد. اینکه هیچ مسئول اسرائیلی رئیس جمهوری آمریکا را دراین بازدید همراهی نکرد به جایگاه سیاسی و حقوقی بیت المقدس بر می گردد. اگر یک مسئول اسرائیلی ، ترامپ را در این بازدید همراهی می کرد به معنای آن بود که واشنگتن حاکمیت اسرائیل بر کل بیت المقدس را به رسمیت می شناسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جواب موشک را با موشک پاسخ داد ای جنایتکار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج