۵۴۰۸۳۸
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

ماجدی: این نتیجه زیبنده فوتبال ایران نبود

سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال گفت: سبک بازی استقلال درست مثل سبک بازی تیم ملی جوانان مقابل پرتغال بود که تیم ایران بعد از گل اول فقط دفاع می‌کرد.

خبرگزاری فارس: سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال گفت: سبک بازی استقلال درست مثل سبک بازی تیم ملی جوانان مقابل پرتغال بود که تیم ایران بعد از گل اول فقط دفاع می‌کرد.

میرشاد ماجدی در خصوص شکست سنگین استقلال مقابل العین امارات گفت: استقلال امروز فقط برای حفظ تک گلی که در ورزشگاه آزادی زده بود وارد زمین شد به خصوص در نیمه اول این موضوع کاملاً مشهود بود.

وی افزود: استقلال کاملاً با سبک بازی‌اش نشان داد که چشم به ضدحملات و استفاده از تک موقعیت‌ها دارد. در نیمه اول و بعد از گذشت چند دقیقه از بازی همان فوتبالی را شاهد بودیم که تیم ملی جوانان ما در برابر پرتغال بعد از زدن گل به این تیم از خود نشان داد و صرفاً این تیم فقط در نیمه خود به دفاع پرداخت.

ماجدی تأکید کرد: استقلال نه در دفاع و نه در حمله خوب کار نکرد و به اعتقاد من بسیار ضعیف ظاهر شد. گلی هم که استقلال زد روی هنر فردی یک بازیکن به ثمر رسید و شاخصه‌های مهمی را از بازی استقلال می‌توانیم نام ببریم که این شاخصه‌ها به عنوان نمره منفی در کارنامه این تیم حساب خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: اولین مشکل حضور مگویان در پست غیرتخصصی بود و این بازیکن دقیقاً به شکل موزیسینی بود که در یک ارکستر ساز مخالف می‌زد. این بازیکن هیچ هارمونی با دیگر بازیکنان نداشت و در نیمه دوم هم پاشنه آشیل تیم استقلال سمت راست بود که بعد از دریافت گل سوم کادر فنی به این نتیجه رسید که باید غفوری را از زمین خارج کند.

ماجدی با اشاره به ارزیابی‌اش از دلایل شکست سنگین در این بازی گفت: این شکست ضعیف‌ترین نتیجه تاریخ باشگاه استقلال در جام باشگاه‌های آسیا بود و من از این بابت خیلی متأسفم. این را هم باید در نظر گرفت که نبود بازیکنان شاخص مثل امید ابراهیمی کار را برای العین‌ها راحت‌تر کرد، ولی با نگاهی که به فوتبال شب گذشته داشتم اگر امید ابراهیمی هم در زمین بود، چون استراتژی استقلال فقط دفاع محض و ضدحمله بود باز هم چنین نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: خلاء بسیار زیادی بین دروازه‌بان و مدافعان استقلال شاهد بودیم که این خلاء باعث شد تا دروازه‌بان استقلال استحکام روزهای گذشته را به خصوص در لیگ ایران نداشته باشد. در مجموع فکر می‌کنم استقلال و کادر فنی‌اش آمده بودند که در یک بازی شرکت کنند بدون آنکه توجه داشته باشند چه اتفاقی قرار است بیفتد. البته خستگی ناشی از حضور در سه تورنمنت مختلف در ساق پای همه بازیکنان مشاهده می‌شد و شاید بازیکنان علاقه‌مند بودند هرچه زودتر بازی به اتمام برسد.

سرپرست سابق استقلال در پایان گفت: شاید خیلی از کارشناسان به چیدمان اصلی استقلال ایراد بگیرند، ولی فوتبال تمام شده و کار دیگری از دست‌مان برنمی‌آید. ما باید نکته مثبتی در ذهن تداعی کنیم و باید این موضوع را بپذیریم که تیم را نباید براساس لیگ ایران ببندیم و تیم‌های شرق آسیا و غرب آسیا اگر بازیکنان خارجی می‌گیرند بیشتر برای جام باشگاه‌های آسیا و مسابقات بین المللی چنین نفراتی جذب می‌کنند. متأسفانه تیم‌های ایرانی هیچ برنامه‌ریزی در جام باشگاه‌های آسیا ندارند و به نظر من اگر استقلال تا این مرحله حضور پیدا کرده کار بزرگی انجام داده و هرگز کادر مدیریتی و کادر فنی تیم استقلال به فکر حضور در جام باشگاه‌های آسیا با این شرایط نبوده‌اند. برنامه‌ریزی تیم‌های ایرانی به خصوص استقلال فقط روی لیگ ایران بوده به نظرم فوتبالی که شب گذشته رقم خورد زیبنده فوتبال ایران نیست و ما در امارات تحقیر شدیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      نتیجه هر چی باشد ما استقلال وداش منصور و دوست داریم.
      ازطرف کارکنان بانک سپه شعبه کریمخان زند.

    • بدون نام

      خوشبحال منصوریان بااین نتیجه واقعا متاسفم

    • بدون نام

      استقلال شش تا بازیکن خارجی از برزیل بیاره نتیجه برازنده میشه؟ فرق فوتبال امارات و ایران در سطح ملی بیشتر از چند تا گل نبوده. حالا ببینیم چند تا بازیکن خارجی امارات بهشون شهروندی اعطا میکند؟

    • ارتش سرخ

      این نتیجه اتفاقا خیلی بهتون میاد کیسه کشا.... مگه تو نبودی ک دیروز میگفت کیسه ستاره سوم میگیره خخخخخخخخ

    • بی نام

      ما هم از شیوه بازی استقلال و داش علی منصوریان به شدت متنفریم .از طرف کارکنان بانک های سراسر کشور

    • بی ابروییه قرن

      کدوم حیثیت وقتی باشگاهها تیم داری بلد نیستن وقتی تیما دولتی اداره میشن وقتی برنامه ریزی تو فوتبال ما وجود نداره نتیجش همین میشه, تیمی ک با اون همه بمب اول فصل بسته شد, حالا کمبود بازیکن داره , اونم بخاطر چی؟ بخاطر بی تدبیریه مربی بخاطر بی کفایتی مدیران قبلی و فعلی, بخاطر تصمیمات غلطی ک یه عده پشت پرده میگیرن , بازیکنایی ک الان تو استقلال بازی میکنن در حد لیگ دو افغانستانم نیستن البته شایدم بدتر باشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج