۵۴۰۸۶۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

شب سخت پرسپولیس مقابل لخویا در قطر

۲ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در حالی به مصاف رقبای قطری و عربستانی خود می‌روند که هنوز شانس صعود از مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها را دارند.

وطن امروز: ۲ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در حالی به مصاف رقبای قطری و عربستانی خود می‌روند که هنوز شانس صعود از مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها را دارند. در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲ نماینده ایران امشب برای پشت‌سر گذاشتن مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها به مصاف رقبای خود می‌روند. پرسپولیس ایران در حالی میهمان لخویا خواهد بود که در بازی رفت می‌توانست براحتی این تیم را شکست دهد اما کم‌دقتی بازیکنان و البته غیبت تماشاگران باعث شد ۲ تیم به تساوی رضایت دهند. پرسپولیس می‌تواند با ارائه نمایشی شبیه آنچه در تهران ارائه داد از سد لخویا بگذرد. تیم فوتبال پرسپولیس به لطف تساوی بدون گلی که در تهران به دست آورد با زدن حتی یک گل می‌تواند به صعود امیدوار باشد چون با تساوی‌ دارای گل این پرسپولیس است که به مرحله بعدی صعود می‌کند.
لخویا از بازیکنان خوبی مثل نام تائه هی برخوردار است و پرسپولیس نباید به هیچ وجه حریفش را دست‌کم بگیرد. حضور یوسف العربی، مهاجم مراکشی لخویا هم پس از غیبت در بازی رفت، می‌تواند به دغدغه‌های برانکو برای این بازی اضافه کند. کمال کامیابی‌نیا از تیم پرسپولیس در این دیدار غایب خواهد بود ولی ظاهرا محسن مسلمان مشکلی برای همراهی پرسپولیس در این دیدار ندارد. دیدار تیم‌های لخویا و پرسپولیس امشب ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد. از سوی دیگر آبی‌های خوزستانی که در بازی رفت با وجود پیش افتادن‌شان از نماینده عربستان در نهایت با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شدند تا کار خیلی سختی را پیش‌روی خود ببینند، حتی با برتری یک بر صفر هم از گردونه رقابت‌ها حذف خواهند شد و باید برای صعود با نتیجه‌ای مثل ۲ بر صفر یا ۳ بر یک از سد حریف عربستانی بگذرند. این دیدار آخرین باری خواهد بود که پورموسوی روی نیمکت آبی‌های خوزستانی می‌نشیند و مطمئنا بسیاری از بازیکنان استقلال خوزستان بعد از این بازی از جمع این تیم جدا خواهند شد. استقلال خوزستان تا همین جا هم کار بزرگی کرده و شایستگی‌های خود را نشان داده است با این حال این نماینده ایران مطمئنا تلاش خود را خواهد کرد تا نمایشی خوب برابر نماینده عربستان ارائه دهد. دیدار تیم‌های الهلال و استقلال خوزستان امشب ساعت ۲۴ در دوحه قطر و در ورزشگاه الغرافه برگزار می‌شود.

چالش بزرگ پرسپولیس

مثلث خط حمله لخویا در دیدار برگشت برابر پرسپولیس می‌توانند در کنار هم به میدان بروند و این باعث شده خط دفاعی تیم برانکو برابر یک چالش بسیار بزرگ قرار گیرد. پرسپولیس بدون شک حساس‌ترین و مهم‌ترین دیدار فصل خود را پیش‌رو دارد و قرمزپوشان پایتخت باید خود را آماده چالش بزرگ فصل خود کنند. پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور برگشت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید در قطر به مصاف تیم آماده و پرمهره لخویا برود. این دیدار درحالی برگزار می‌شود که جدال رفت ۲ تیم در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل به پایان رسید. لخویا در دیدار حساس رفت یوسف العربی بهترین گلزن خود در لیگ قطر و عبدالله المعز پدیده جوان خود را در اختیار نداشت اما هر ۲ بازیکن به دیدار برگشت خواهند رسید و این کار سرخپوشان را سخت کرده است. عبدالله المعز، نام تائه‌هی و یوسف العربی مثلث العربی در خط حمله هستند که هماهنگی بسیار بالایی با هم دارند و هر خط دفاعی را به لرزه درمی‌آوردند. از بخت خوب پرسپولیس در دیدار رفت اینکه ۲ بازیکن از ۳ مهره هجومی لخویا حضور نداشتند اما در دیدار برگشت هر ۳ بازیکن می‌توانند به میدان بروند و این باعث شده خط دفاعی پرسپولیس برابر یک چالش بزرگ قرار گیرد. باید دید خط دفاعی سرخپوشان با رهبری سیدجلال حسینی در شبی که کامیابی‌نیا را در اختیار ندارد می‌تواند مثلث هجومی لخویا را از کار اندازد یا نه.

لخویا مهم‌ترین بازی طارمی با پرسپولیس و شاید هم آخرین؛ چرا؟

دیدار برابر لخویا شاید مهم‌ترین و شاید هم آخرین بازی طارمی با پیراهن پرسپولیس باشد و این بازیکن به چند جهت از انگیزه بسیار بالایی برای درخشش در این دیدار برخوردار است. پرسپولیس خود را آماده یکی از حساس‌ترین بازی‌های چند فصل اخیر خود می‌کند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ امشب باید در قطر به مصاف تیم قدرتمند و پرمهره لخویا بروند. این دیدار می‌تواند مهم‌ترین بازی دوران ورزشی مهدی طارمی مهاجم سرخپوشان پایتخت باشد. طارمی امید نخست پرسپولیس برای گلزنی در این دیدار است. او با زدن ۶ گل در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و طبیعی است توجه تیم‌های اروپایی و آسیایی به این مهاجم توانمند باشد.

طارمی درحالی در صدر جدول گلزنان قراردارد که 2 پنالتی حساس را هم برابر الریان و لخویا از دست داده است. او قبل از دیدار برابر لخویا فشار زیادی را تحمل کرد و اگر پرسپولیس نتواند به دور بعد راه پیدا کند بدون شک انگشت اتهام بیش از هر بازیکنی به سمت طارمی است و این به خاطر پنالتی‌ای است که در دیدار رفت برابر لخویا از دست داد. طارمی در دیدار برابر لخویا از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است. او از یک طرف به دنبال ادامه صدرنشینی خود در جدول بهترین گلزنان است و از طرف دیگر هم می‌خواهد پنالتی‌ای را که در دیدار رفت از دست داده جبران و زمینه صعود سرخپوشان به دور بعد را فراهم کند و به همین خاطر می‌توان دیدار برابر لخویا را مهم‌ترین بازی فصل طارمی دانست.

شاید این دیدار آخرین بازی آقای گل ۲ فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر ایران با پیراهن پرسپولیس باشد. طارمی با توجه به عملکرد درخشانی که در سرخپوشان داشته طبیعی است که مورد توجه تیم‌های اروپایی و عربی قرار گیرد. خبرهایی درباره احتمال حضور او در رقابت‌های لالیگا به گوش می‌رسد و بدون شک اگر این خبر درست باشد طارمی چنین فرصتی را براحتی از دست نخواهد دارد بویژه اینکه او بخوبی می‌داند برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیاز به حضور در فوتبال اروپا دارد و کی‌روش نگاه ویژه‌ای به چنین بازیکنانی دارد.

طارمی دوست ندارد با خاطره‌ای تلخ از پرسپولیس جدا شود. او با گلزنی در دیدار برابر لخویا و فراهم کردن زمینه صعود سرخپوشان به دور بعد محبوبیت خود نزد هواداران پرسپولیس را دوچندان می‌کند و نباید این فرصت طلایی را که نصیب او شده براحتی از دست بدهد، چرا که او مورد توجه چند تیم قطری هم قرار گرفته و درخشش برابر بهترین خط دفاعی لیگ قطر ارزش او را بسیار بالا می‌برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سحر

      پرسپولیسم یه گندی میزنه بدتر از استقلال اقا بازی نکنین حداقل 3 هیچ میشه بهتر از این همه گله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج