۵۴۰۸۹۱
۹ نظر
۵۰۱۴
۹ نظر
۵۰۱۴
پ

اصغر نعیمی: آقای وزیر، از «ربنا» مهم‌تر هم داریم!

اصغر نعیمی نویسنده و کارگردانی که سال گذشته درام عاشقانه «سایه های موازی» را روی پرده داشت که علیرغم محدودیت در اکران و در اختیار داشتن فقط ۵ سالن مفید توانست فروش نیم میلیارد را رد کند در نامه ای خطاب به وزیر ارشاد با اشاره به نامه نگاری او برای رفع توقیف «ربنا» خطاب به وی گفته اگر بنا به رفع توقیف است ابتدا باید تکلیف فیلمهایی که در اداره نظارت ارشاد تحت امر وی توقیف شدند مشخص شود.

سینما روزان: اصغر نعیمی نویسنده و کارگردانی که سال گذشته درام عاشقانه «سایه های موازی» را روی پرده داشت که علیرغم محدودیت در اکران و در اختیار داشتن فقط ۵ سالن مفید توانست فروش نیم میلیارد را رد کند در نامه ای خطاب به وزیر ارشاد با اشاره به نامه نگاری او برای رفع توقیف «ربنا» خطاب به وی گفته اگر بنا به رفع توقیف است ابتدا باید تکلیف فیلمهایی که در اداره نظارت ارشاد تحت امر وی توقیف شدند مشخص شود.
اصغر نعیمی: آقای وزیر، از «ربنا» مهم‌تر هم داریم!

متن کامل نامه اصغر نعیمی را بخوانید:

جناب آقاي صالحي اميري وزير محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي!

با سلام ، در حالي كه تكليف فيلم هاي توقيفي در دولت يازدهم نامشخص است و رييس اداره نظارت و ارزشيابي به صراحت اعلام كرده هنوز از هيچ فيلمي رفع توقيف نشده، جنابعالي به رييس سازمان صدا و سيما نامه مي نويسيد و تقاضاي رفع توقيف و پخش ربناي استاد شجريان را مي كند. بنده در حسن نيت شما ترديد نمي كنم، طبعا موافق حصر ربنا و مدافع سياست هاي صدا و سيما هم نيستم.
ربنا بايد پخش شود و بسياري از روش ها و سياست هاي رسانه ملي هم نيازمند تغييرات اساسي و تصحيح است.
اما مطابق قاعده ذوي القربا و ضرب المثل چراغي كه به خانه رواست به مسجد حرام است، پيشنهاد مي كنم جنابعالي به موازات تلاش براي رفع محاق از ربنا، بابت رفع محاق از فيلم هايي كه تعدادي شان هم اساسا پروانه نمايش دارند و تنها به دليل سوءمديريت، محافظه كاري و عافيت انديشي مديران وقت از اكران شان ممانعت شده، به زير مجموعه خود و مديران سازمان سينمايي نامه بنويسيد و دستور رفع توقيف اين فيلم ها را صادر كنيد.
اگر بنا بر رفع توقيف است چرا از خودمان شروع نكنيم.
راستش من به شخصه چندان اميدي به اين شوراي جديد التاسيس، كه قرار است حكم به اصلاح و سانسور فيلم ها بدهد و لابد يا فيلمساز را از خير نمايش فيلم بگذراند، يا نسخه هاي بي بو و خاصيت و مثله شده اي را روانه پرده سينماها كند، ندارم و بيشتر به اقدامي قاطع و تدبيري كارآمد از جانب شخص شما اميدوارم. با نهايت احترام.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله شما اول از مجموعه خودت شروع کن جناب وزیر

    • بدون نام

      جالب اینجاست که حتی صدای امریکا پیگیر قضیه ربنا هست

    • بدون نام

      بله از ربنا مهم تر مردم بدبخت وفقیری هستند که یه نفر از هییت دولت نیست حالی ازشون بپرسه بعد واسه خودشون اون بالا میبرن میدوزن میگن ما چکار کردیم برای قشر کم درامد

    • بدون نام

      این دولت خیلی باهوشه
      مردم رو با ربنا مشغول کرده و مسائل مهم تر رو نادیده میگیره

    • بدون نام

      هرچیز به جای خویش نیکوست وعین خودش است نه عنصر دیگری . گریه برهویت مان سوزناکتر .جایی که ربنا و سراینده اش در مسلخ گرفتارند .او لابد باید هنگام سرایش -ربنا- سراینده عواقب بسیارخطرناک ولوث شدنش را درکشور اسلامی نه مسیحی وبودایی میپذیرفت..چه خوش گفت فردوسی نیکزاد که رحمت برآن تربت.پاکباد.

    • reza

      بسیاری از سینما گران عزیر به امید این وعده ها از دولت روحانی حمایت کردند و حالا باید تاثیر کارشون رو ببینند.
      اما واقعا دولتی که 4سال توو مسیر توقیف و سانسور فیلم ها بوده میتونه یه دفعه تغییر رویه بده و فیلم هایی که خودش توقیف کرده رو مجوز بده!؟

    • بدون نام

      ایول‌واحسنت...فقط نمی دانم مسولین ما‌..چرااول ازخودشان نمی پرسندمن چکارکردم....

    • شهرام

      این دوست عزیزمون هنوز نفهمیده که همه میخوان علیرغم میل باطنی یه عده ، ربنای شجریان دوباره پخش بشه تا روی تندروها کم شه. پس این یه نوع مبارزه آرام در جهت خواسته بحق مردم ماست. شما هم که جوش زیادی میزنی برای کسب درآمد شخصیه. یه کم سعی کن با جمع باشی

    • بدون نام

      جالب اینه خارجی ها هم حرف از ربنا میزنند در حالی که نمی‌دانند این پنج آیه برای کدام سوره است و معنیش چیست البته هیچ مناسبتی با رمضان ندارد امیدوارم مردم قرآن را کامل و با معنی بخوانند و در آن تدبر کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج