جاباما
۵۴۰۹۰۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

پای «طلاق توافقی» به روستاها هم رسید

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: در شرایط کنونی طلاق توافقی علاوه در کلانشهرها، در روستاها رواج چشمگیری پیدا کرده است.

خبرگزاری مهر: عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: در شرایط کنونی طلاق توافقی علاوه در کلانشهرها، در روستاها رواج چشمگیری پیدا کرده است.
روح الله بابایی با مثبت ارزیابی کردن اقدام سازمان بهزیستی در راه اندازی سامانه ثبت مداخلات طلاق، افزود: واقعیت آن است که وضعیت طلاق در کشور نگران کننده است تا جایی که طلاق ها علاوه بر کلانشهرها، به روستاها نیز کشیده شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه طلاق توافقی نیز رواج زیادی پیدا کرده که این موضوع می تواند زنگ خطری جدی برای جامعه به شمار رود که باید برای آن چاره اندیشی شود.

بابایی تصریح کرد: انجام مشاوره ها برای کاهش طلاق در کشور از ضرورت های جامعه به شمار می رود و بر اساس آنچه اعلام شده اجرای پایلوت آن در ۵ استان نتیجه بخش بوده است.

وی یادآور شد: اگرچه انجام مشاوره قبل از ثبت طلاق اقدام مثبتی است اما لازم است قبل از انجام ازدواج ها مشاوره هایی برای زوجین صورت گیرد که این اقدام می تواند تاثیر چشمگیری در کاهش طلاق داشته باشد.

بابایی تاکید کرد: این واقعیت که پیشگیری بهتر از درمان است در موضوع معضل طلاق نیز صدق می کند به گونه ای که انجام مشاوره پیش از طلاق نوعی درمان است اما انجام مشاوره قبل از ازدواج نوعی پیشگیری است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: باید همه دستگاه های مسئول به کاهش طلاق در کشور کمک کند و این مسئولیت به تنهایی نباید بر دوش سازمان بهزیستی باشد لذا باید نهادهای متولی در کنار بهزیستی وارد عمل شده و به رفع این معضل کمک کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب چشم مسئولین روشن ، علی برکت ا....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج