۵۴۰۹۱۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نتانیاهو: هنوز از ترامپ چک سفید نگرفته ایم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع هم حزبی های خود نسبت به حمایت بی دریغ ترامپ از تل آویو ابراز تردید کرد و گفت تایید وی به منزله چک سفید امضا برای ما در موضع گیری نسبت به مسئله فلسطین نیست.

خبرگزاری مهر: «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه هفتگی حزب لیکود در پاسخ به سوال برخی از اعضا که خواستار مطلع شدن از موضع وی در خصوص راه حل دو دولت شده بودند، گفت: تل آویو هیچ چک سفید امضایی از دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از بابت سیاستی که در قبال درگیری بلندمدت با فلسطین اتخاذ می کند، ندارد و هر کسی هم که خلاف این فکر می کند، در اشتباه است.

وی افزود: اگرچه ما رابطه گرمی داریم و به درک مشترکی از مواضع رسیده ایم، اینکه گمان کنیم چک تضمین شده ای در اختیار داریم، دور از واقعیت خواهد بود.

نتانیاهو در عین حال مدعی شد اگرچه ترامپ متعهد به برقراری سازش میان طرفین شده است، تل آویو باید (در حفظ منافع خود) عاقلانه و مسئولانه عمل کند.

وی صحبت های خود را با ادعای دفاع از تمامیت ارضی (!) صهیونیست ها پایان داد و گفت تل آویو می تواند تصمیم های زیادی بگیرد و اظهارات زیادی را مطرح کند اما وقتی پای حساب کردن روی حمایت آمریکایی ها به میان می آید، شخصا ترجیح می دهد که خیلی اغراق نکند.

گفتنی است ترامپ در نخستین سفر خارجی خود که هفته گذشته انجام داد، علاوه بر عربستان سعودی، از سرزمین های اشغالی نیز بازدید کرد و در راستای آنچه که تلاش برای به سرانجام رساندن مذاکرات سازش توصیف کرد، دیدارهای جداگانه ای با نتانیاهو و ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج