۵۴۰۹۲۸
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

شکل‌گیری دوباره کمپین تحریم خرید خودرو

تقریبا دو سال پیش کمپین خرید خودرو صفر ممنوع در شبکه های اجتماعی تشکیل شد و بسیاری از کاربران به آن پیوستند. اکنون به نظر می‌رسد که این کمپین مجددا در حال شکل‌گیری است.

وب سایت ایران جیب: تقریبا دو سال پیش کمپین خرید خودرو صفر ممنوع در شبکه های اجتماعی تشکیل شد و بسیاری از کاربران به آن پیوستند. اکنون به نظر می‌رسد که این کمپین مجددا در حال شکل‌گیری است.
شکل‌گیری دوباره کمپین تحریم خرید خودرو

در زمان تشکیل کمپین خرید خودرو صفر ممنوع در شبکه های اجتماعی، بسیاری از افراد به هوای کاهش قیمت و افزایش کیفیت خودروهای داخلی به آن پیوستند و از خرید خودرو صفر از کارخانه امتناع کردند. این افراد بر این باور بودند که شرکت های خودروسازی داخلی باید قیمت محصولات خود را به نصف کاهش داده و کیفیت خودروها را افزایش می‌دادند.

با وجود آن که بسیاری از مشتریان از این کمپین استقبال کرده بودند اما به نظر می‌رسید انگیزه‌های سیاسی نیز پشت این ماجرا قرار داشت و برخی افراد قصد داشتند فعالیت‌های اقتصادی دولت را زیر سوال ببرند. کمپین خرید خودرو صفر ممنوع ، خطری جدی را متوجه صنعت خودرو کشور کرد و خودروسازان داخلی تا حدودی در فروش محصولات خود به مشکل برخوردند. حتی زنگ خطر برای اشتغال در این صنعت نیز به صدا درآمد تا جایی که دولت مجبور به مداخله در این موضوع شده و با در نظر گرفتن تسهیلات 25 میلیون تومانی، صنعت خودرو را از خطری جدی نجات داد.

ادعاهای گردانندگان کمپین خرید خودرو صفر ممنوع

اکنون در حالی که نزدیک به دو سال از شکست کمپین خرید خودرو صفر ممنوع می‌گذرد، ماجرای مشابهی در حال شکل‌گیری در شبکه های اجتماعی است و حتی وعده‌های جالب و جذابی به مشتریان داده می‌شود. گردانندگان این کمپین ادعا می‌کنند که خودروسازان به دلیل کاهش فروش، قیمت محصولات خود را به شدت پایین خواهند آورد تا جایی که پراید با قیمت ۱۰ میلیون تومان و پژو ۴۰۵ با قیمت ۱۷ میلیون تومان عرضه می‌شود.

البته به نظر می‌رسد که اطلاعات کمپینی‌ها بسیار قدیمی است؛ چرا که آن‌ها به مخاطبان وعده می‌دهند در صورت تحریم خرید خودرو، قیمت رنو مگان به ۲۸ میلیون تومان می‌رسد در حالی که تولید مگان در ایران از چند سال پیش متوقف شده است. از سوی دیگر طبق آمار به دست آمده، شرکت‌های خودروسازی در سال گذشته، ۴۰ درصد تولید خود را افزایش داده‌اند و این امر نشان‌دهنده آن است که آن‌ها اصلا با مشکل فروش مواجه نشده‌اند و طبیعتا برنامه‌ای هم برای کاهش قیمت خودرو نخواهند داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حمایت میکنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم ایران اصلاً در حدی نیستن از این کارا بکنن
        بیخود میکنن تحریم میکنن
        فقط خودروی داخلی

    • خدا

      هرچی بگن حق دارن،ایران خودرو ثبت نام کردیم ،تحویل بهمن 95 ،هنوز تحویل ندادن،40میلیون پول گرفته،همین امروز جواب دادن که نداریم،برو هرجامیخواهی شکایت کن

    • فرزند ملت

      از ماست که بر ماست، ملتی که متحد نباشه و احساسی تصمیم بگیره همین بلاها باید سرش بیاد، بجای اینکه ملت اراده خودشونو نشون بدن اونا دارن به ملت فشار میارن، با خودروهای بی کیفیت و قدیمی و گران، مردم تاکی باید چوب اینا بخورن!!!!!

    • بدون نام

      واقعا حق دارن خودروهای داخلی بسیار بی کیفیت و گران هستند متاسفانه دولت بجای حمایت از مصرف کنندگان از آقایون بخوبی حمایت میکنه

    • بدون نام

      فایده ای نداره باز با ی ترفند مردم عقب مونده رو میکشن تو صف خرید خودرو از ماست ک بر ماست باید اول روی خودمون کار کنیم کجای دنیا دیدی ک برای فروش محصولاتشون منت بذارن و توهین کنن ب شعور ادم قدیما تا چیزی گرون میشد کسی نمیخرید اونقدر نمیخرید ک ارزون میشد ولی الان تا چیزی گرون میشه صف میبندن ک نکنه گرونتر بشه یا تو فکرشون میگن بخریم شاید گرونتر شه و بتونیم با سود بفروشیم من خودم محاله سوار ماشین ایرانی شم و تا اخر عمرمم اگه طول بکشه صبر میکنم که ی روزی ماشینی غیر ایرانی سوار شم. کمپین رو حمایت میکنم با تمام وجود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا خریدن ماشین صفر بی کیفیت آنهم به ۲ برابر قیمت واقعی حماقت محض است . نخریم .

    • نیما

      سال 89 سمند خریدم با اینکه خیلی ازش راضی هستم ولی هرگز با شرایط موجود دوباره از ایران ماشین صفر نمیخرم

    • رسول

      اين مردمي كه من ميبينم يه وام 20 ميليوني با بازپرداخت 40 ميليون ديگه هم كه بهشون بدن باز ميرن صف ميگيرن جلو ايران خودرو وسايپا.جون عزيزانتون يه كم غيرت داشته باشين.غيرت.بذاريد ما هم مثل خليجي ها ماشين روز دنيا رو سوار بشيم.بذاريد اين زالوها بفهمن ما هم ادميم.به خدا ماها رو ادم به حساب نميارن.يادتون رفت نعمت زاده بهمون گفت منافق.يادتون هست؟غيرت غيرت غيرت.اينو بدونيد جون مادرتون.تحريم كنيد تا به غلط كردن بيوفتن نه ما به غلط كردن بيوفتيم.ما ميتونيم هر كاري وبا هم انجام بديم.بازم ميگممممم غيييرت.پول ندين ماشين ايراني صفر بخريد تا با سود كلان كه از مردم بيچاره ميگيرن بچهاشون بهترين ماشين و سوارشن و به ما هرهر بخندن.براي يك بار كه شده خودتونو نشون بدين .فقط يك باااااااااار.پوسيديم به قران از بس ماشين اشغال بي كيفيت سوار شديم دايم تعميرگاه رفتيم جون مادرتون ديگه بفهمين اين مسايل رو.زشته كه يه مشت زالو سرتون و كلاه بذارن.غيرررررررررررررت.

    • علی

      بابا بیخیال کسایی که اینجا نظر میدن همونایی هستن که دوسال پیش از در و دیوار نمایندگی بالا میرفتن برای خریدن یه اشغال کلا ما ایرانیا درست بشو نیستیم انقدر برید بخرید تا جونتون بالا بیاد بعد یه سال متوجه میشید چه کردید با پول و جونتون حالا بازم شرییط میذارن برید عین قحطی زده ها نمایندگی هارو پر کنید

    • احمد

      ما عادت کردیم تا یه کم ماشین گرون میشه بجای اینکه تحریم کنیم بیشترمیخریم تا همه متحد نشیم مشکل حل نمیشه از ماست که برماست . بلدن چطوری راممون کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج