۵۴۰۹۳۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

الهلال - استقلال خوزستان؛ شام آخر مردان فقیر

این درست که استقلال خوزستان حتی صاحبش هم معلوم نیست و البته در آن سمت الهلال مشکل مالی را نمی شناسد اما خوزستانی های ایران از همین بازی آینده خودشان را می سازند.

خبرگزاری مهر: استقلال خوزستان نتوانست گل حسن بیت سعید را برای پیروزی نگه دارد و با دوگل عبدالله الزوری و کارلوس ادواردو آرزوهای ایران را با تردید مواجه کرد به ویژه اینکه استقلال خوزستان با الهلال عربستان سرشاخ شده است. با این حال اما همه ایران هنوز می توانند به این تیم و تعصب عجیب و غریب و قدرت جنگجویی اش امیدوار باشند. استقلال خوزستان مشکلات بسیار جدی دارد، از سیروس پورموسوی که جدا شده و به فولاد پیوسته بگیرید تا برسید به بازیکنانی که لحظه شماری می کنند بازی هایشان تمام شود و بروند دنبال سرنوشت خودشان.

در واقع با اینهمه دلیل برای جدایی بازیکنان از استقلال خوزستان می توان استقلال خوزستان را پایان یافته قلمداد کرد اما آنچه این موضوع را رد می کند تعصبی است که بازیکنان از خودشان نشان داده اند. دیدار با الهلال اما از یک منظر دیگر هم مورد توجه قرار گرفته است و آن دارا و ندار بودن این دو حریف است. استقلال خوزستان حتی هنوز صاحب درستی هم ندارد چه برسد به پول و پرداخت حقوق.

ترکیب استقلال خوزستان پر از استعداد ناب جنوب

همین حالا استقلال خوزستان در قطر بسیار تنهاست و مشکلات عدیده ای را در هتل با خود حمل می کند. ترکیب این تیم مقابل الهلال احتمالا این ترکیب خواهد بود: وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی، ابوالفضل علایی، محمد طیبی، دانیال ماهینی، سلمان بحرانی، فرشاد سالاروند، نوید عاشوری، حسن بیت سعید، مهدی مومنی و پیمان شیرزادی

این ترکیب تا دلتان بخواهد توان حمله و بازی ظریف وناب خوزستان را دارد و اگر الهلال خودش را از پیش برنده بداند کاملا اشتباه می کند. مهار مومنی و بیت سعید کار ساده ای برای میلیاردرهای سیر الهلال نخواهد بود و این را هم فراموش نکنید که یک بازی درخشان می تواند بازیکنان جدایی طلب استقلال خوزستان را با پیشنهادهایی طلایی مواجه کند و البته تاریخ را بنویسد.

ترکیب الهلال عربستان

در آنسو الهلال عربستان قرار دارد که ترکیب احتمالی اش اینست: عبدالله المعیوف، محمد البریک، اسامه هوساوی، عبدالله الحافظ، عبدالله زوری، عبدالملک الخیبری، سلمان فرج، نیکولاس میلسی، نواف العابد، کارلوس ادواردو و عمر الخریبین. باید دید پورموسوی برای این دیدار چه برنامه ای دارد و چگونه با استقلال خوزستان خداحافظی می کند؟ آیا این تیم را به هشت تیم برتر آسیا می برد و بعد رهایش می کند یا اینکه به این آرزو نمی رسد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایشالادببرن فک کنم پول اتوبوسش و الهلال داد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج