جاباما
۵۴۱۱۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سکوت شکاری مقابل اقدامات ذوبی‌ها

مهاجم تیم فوتبال جوانان ایران در برابر اعتراض ذوب‌آهن به کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال سکوت کرد و منتظر تعیین تکلیف است.

خبرگزاری میزان: پرونده رضا شکاری هنوز در فدراسیون فوتبال باز است و ذوب‌آهنی‌ها از این پرونده اعتراضی خود هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌اند. با بازگشت تیم فوتبال جوانان از مسابقات جام جهانی، شکاری همچنان سکوت کرده و واکنشی نسبت به شکایت باشگاه ذوب آهن نشان نمی‌دهد. گویا مدیررنامه‌های این بازیکن از وی خواسته است برای جلوگیری از به‌وجود آمدن هر شک‌و‌شبهه‌ای در پرونده از اظهار نظر در خصوص موضوع جدایی‌اش از ذوب آهن خودداری کند تا وی شخصا پرونده را دنبال و به نتیجه برساند.

چندی پیش این بازیکن ملی‌پوش به بهانه پرداخت نشدن مطالباتش با مراجعه به هیات فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را با این باشگاه به صورت یک‌طرفه فسخ کرد. وی راهی روستوف شد و به این تیم پیوست. از همان زمان بود که ذوبی‌ها به جدایی او اعتراض کرده و خواهان بازگشت شکاری شدند ولی تمام قوانین به نفع شکاری بود و او به‌واسطه همین حقی که داشت با تیم روستوف قرارداد بست تا دست ذوب‌ آهن به جایی بند نباشد.

در این راستا باشگاه ذوب‌آهن پیگیر ماجرا بود و شکایت خود را ادامه داد تا بالاخره قرار شد با حضور نمایندگان هر دو طرف به این پرونده رسیدگی شود و این جلسه هم به بعد از بازگشت تیم جوانان از کره جنوبی موکول شد. به نظر می‌رسد حالا زمان خوبی است تا فدراسیون تکلیف دو طرف را روشن کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج