جاباما
۵۴۱۱۵۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

واکنش لاریجانی به زمزمه‌های برکناری مطهری

نایب رئیس فراکسیون مستقلین در مورد سرانجام رایزنی‎ها برای انتخابات هیئت رئیسه، گفت: در نهایت با لیست امید ائتلاف می‌کنیم.

خبرآنلاین: غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ضمن اشاره به جلسه ای که با علی لاریجانی داشته است برخی صحبت های مطرح شده در این چند روز اخیر را تکذیب کرد. او گفت: برخی عنوان کرده بودند که لاریجانی،حاجی بابایی را به عنوان جایگزین مطهری معرفی کرده است و قول داده تا او به عنوان نائب رئیس تعیین شود که لاریجانی در این جلسه گفت این موضوع صحت ندارد و اساسا انتخاب افراد با صحن است و من چگونه می توانم چنین قولی داده باشم.

او درباره این نقل قول از لاریجانی که گفته بوده است بهروز نعمتی نماینده من نیست نیز گفت: در این جلسه آقای لاریجانی مطرح کرد که نعمتی نماینده فراکسیون مستقلین است و نه نماینده من.

نائب رئیس فراکسیون مستقلین درباره اینکه این لیست ۶ بر ۶ منجر به حذف اصلاح طلبان خواهد شد گفت: بهتر است فراکسیون امید و اصلاح طلبان نگاه تمامیت خواه نداشته باشند لذا باید فضا را برای حضور همه تفکرها باز بدانیم.

نماینده مردم رشت گفت: در حفظ آرامش هر کسی معادل وزن خود باید تلاش کند و کرسی بگیرد. لذا باید اجازه دهیم همه در صحنه حاضر شوند تا هر کسی وزن خود را بسنجد.

او با بیان اینکه هیچ کسی به اندازه من، مطهری را دوست ندارد گفت : ما نباید مغرور شویم و باید اجازه دهیم همه در انتخابات شرکت کنند. قطعا رای مستقلین به سود حذف اصلاح طلبان از جمله علی مطهری و پزشکیان نیست.

وی در پاسخ به این سوال که نقوی حسینی گفته است لیست ائتلافی میان مستقلین و اصولگرایان لیست نهایی و قطعی است و همه اعضا موظفند به هر ۱۲ نفر رای دهند گفت: از آنجایی که بدنه فراکسیون مستقلین تحت هیچ عنوانی این موضوع را قبول ندارد به دنبال یک فرمول است تا هر مجموعه ای مستقل وارد شود اما نهایتا ما با لیست امید ائتلاف می کنیم.

جعفرزاده بیان کرد: بهتر است تصمیمات احساساتی کنار گذاشته شود و مراقب بود کام شیرین مردم از انتخابات ۲۹ اردیبهشت تلخ نشود.

این نماینده مردم رشت انتقاداتی را نیز متوجه فراکسیون امید دانست و گفت لازم است این فراکسیون یک اصلاحی را در امور خود صورت دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج