جاباما
۵۴۱۱۵۱
۲ نظر
۵۰۲۰
۲ نظر
۵۰۲۰
پ

سودای قدرت با «جبهه پایداری» چه کرده؟

سیدمحمود نبویان، عضو ارشد جبهه پایداری و نماینده سابق مجلس، از جمله کسانی است که مانند هم‌حزبی خود آقای کریمی قدوسی، مرتبا در میان طلاب و جوانان مومن به سخنرانی‌های آتشین و تند و تیز می‌پردازد تا آنان را به درایت و بصیرت انقلابی رهنمون کند و بخش عظیمی از این مخاطبان نیز با تأثیر از سخنان این افراد به حرکت‌هایی دست می‌زنند که بارها شاهد تذکرات جدی مقام معظم رهبری در این رابطه بوده‌ایم، مانند فاجعه ۲۲بهمن قم.»

انتخاب: سیدمحمود نبویان، عضو ارشد جبهه پایداری و نماینده سابق مجلس، از جمله کسانی است که مانند هم‌حزبی خود آقای کریمی قدوسی، مرتبا در میان طلاب و جوانان مومن به سخنرانی‌های آتشین و تند و تیز می‌پردازد تا آنان را به درایت و بصیرت انقلابی رهنمون کند و بخش عظیمی از این مخاطبان نیز با تأثیر از سخنان این افراد به حرکت‌هایی دست می‌زنند که بارها شاهد تذکرات جدی مقام معظم رهبری در این رابطه بوده‌ایم، مانند فاجعه ۲۲بهمن قم.»

«اخیرا فایل صوتی‌ای از وی منتشر شده است که در آنجا با سوگند جلاله و تهییج مکرر مخاطبان با خطاب‌هایی مانند باغیرت‌ها و غیره بیان می‌کند که کل هسته‌ای رو دادن تا روابط بانکی برقرار بشه، نشد! دیدن سرشون کلاه رفته رفتن بهشون گفتن باید حاج قاسم سلیمانی رو کت بسته تحویل ما بدید تا ما FATF رو برقرار کنیم! وزیر ما هم امضا داده که حاج قاسم رو کت بسته تحویل بده! آی مردم این درد رو ما کجا ببریم؟

اول این که

ما کل هسته‌‍ای را ندادیم و بسیاری از سایت‌های هسته‌ای فعال است و چند هزار سانتریفیوژ در حال گردش و در بسیاری از مراکز در حال تکمیل و توسعه هستیم و بزرگ‌ترین دستاورد برجام، حق قانونی غنی‌سازی بود که غربی‌ها علیرغم خط قرمزشان آن را پذیرفتند. آقای نبویان فراموش کرده است که باراک اوباما، رئیس‌جمهوری وقت آمریکا، در جمع صهیونیستی آیپک اعتراف کرد که اگر به من بود پیچ و مهره صنعت هسته‌ای ایران را باز می‌کردم اما نمی‌شود! پس ما کل هسته‌ای را که ندادیم هیچ، در عین ناباوری ابرقدرت‌ها آنها را ناچار به پذیرش ایران هسته‌ای کردیم؛ آن هم قانونی و با امضای خود آنها.

دوم

محمدجواد ظریف و تیم مذاکره‌کننده به فرموده رهبری معظم انقلاب بچه‌های خود ما و بچه‌های انقلاب هستند و هیچ‌کس حق ندارد آنها را خائن بنامد و در جای دیگر بعد از برجام با متدین خواندن شخص وزیر خارجه فرمودند که: «وزارت خارجه با توجه به اهداف و وظایف خود به خوبی فعال است و به‌ خصوص در تجربه اخیر مذاکرات هسته‌ای، آقای دکتر ظریف و همکارانشان «آزمون خوبی»، از سر گذراندند.» (آبان۹۴)

مقام معظم رهبری در جای دیگر حجت را تمام می‌کنند و به صراحت می‌فرمایند:

«بنده به برجام انتقاد دارم، ایراد دارم. این را هم گفته‌ام. هم به شماها گفته‌ام، هم در عَلَن گفته‌ام. منتها این ایراد به طرف مقابل است. ایراد به خودی نیست. ایراد به عناصر خودمان نیست. عناصر خودمان زحمت خودشان را کشیدند و همان‌ قدر که می‌توانستند کار کردند. طرف مقابل، طرف خبیثی است، طرف نامردی است.» (۳شهریور۹۵)

حالا آقای نبویان به صراحت اعلام می‌دارد که وزیر ما با این اوصافی که رهبری فرمودند، رفته امضا کرده که فرمانده سپاه قدس را به آنها کت‌بسته تحویل می‌دهد؟

سوم

اصلا فرض را بر صحت سخنان نبویان می‌گذاریم. آیا از اختیارات وزیر خارجه است که حتی یک پاسدار ساده را تحویل طرف خارجی بدهد که حالا بخواهد فرمانده سپاه قدس را تحویل دهد؟ مگر غربی‌ها این قدر احمق و پیاده هستند که تصور کنند رهبری و مجموعه نظام جمهوری اسلامی چنین مساله مضحکی را اصلا می‌پذیرند که بخواهند مطرح کنند و مگر از سازوکار نظام جمهوری اسلامی مطلع نیستند که اینها را مستقلا در اختیار وزیر خارجه ایران بدانند؟

چهارم

اگر آقای نبویان و رفقایشان را دارای حداقل‌های درک سیاسی بدانیم، به یقین می‌رسیم که با اندکی تأمل، تصور حرف‌هایشان باید اولا منجر به تکذیب خودشان می‌شد! آن هم افرادی که در کمیسیون بررسی دقیق برجام به ریاست دوست‌شان آقای زاکانی که فعلا به خاطر نشر اکاذیب علیه وزارت نفت به یک سال حبس محکوم شده است، پای صحبت‌های دقیق آقایان ظریف و عراقچی نشسته‌اند و از حقیقت باخبرند! پس این که تصور کنیم این سخنان را از اخبار نادرست یا فریب خوردن بیان می‌کنند، از عقل به دور است.

پنجم

آقای ظریف به هیچ وجه نباید از اینها کوچک‌ترین شکایتی کند! وگرنه دهان منتقد را بسته است! اینها تهمت و تخریب و مسموم کردن ذهن جوان‌های پاک ارزشی و زمینه‌سازی فتنه و تخریب باورهای مردم به نظام اسلامی نیست! اینها انتقاد است! حالا فرضا که دروغ و تهمت هم باشد و این وسط یک قسم جلاله ساده توسط یک روحانی بر زبان رانده شده باشد. دلیلی ندارد برخورد تندی صورت گیرد!

در آخر

سودای قدرت با تیم پایداری چه کرده که انگار باید اول با این افراد مبارزه شود که مروج سکولاریسم مذهبی شده‌اند! یعنی معتقد شده‌اند باید دین و حجت‌های شرعی را از عرصه سیاست کنار گذاشت اما با ظاهر مذهبی و انقلابی!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناظر

      ندادیم.با بتون پرکردیم.تعطیل کردین.جمع اوری کردیم.اخراج کردیم.اورانیوم را به خارج فرستادیم.کیک زرد را هم که تحویل نمی دهند.چه ازش باقی مانده.تحلیل شما از جمع کردن چیه

    • بدون نام

      دوره جبهه پایداری به سر اومده کارشون تمومه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج