۵۴۱۴۶۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۳/۱۰


فال روزانه 1396/03/10

فال روزانه چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 10 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال مهارت در برقراری ارتباط با دیگران و قدرت رهبری و هدایت آنها به شما کمک قابل توجهی خواهد کرد و خواهید توانست هر گروهی را با موفقیت مدیریت کنید. این موضوع به داشتن عملکردی بی سابقه در محل کارتان منجر خواهد شد و اعتبار زیادی را به دست خواهید آورد و مورد تشویق و تحسین همکاران و همچنین مقامات بالاتر قرار خواهید گرفت. با این حال هر از گاهی با رفتارهای عجیب و غیر قابل پیش بینی خود حتی برای نزدیک ترین و عزیزترین افراد زندگی خود نیز همچون معمایی غیر قابل حل کردن خواهید بود، اما نباید اجازه دهید چنین رفتارهایی زندگی حرفه ایتان را تحت تاثیر قرار دهند. امسال قطعا درآمد شما بیشتر خواهد شد، اما ولخرجی هایتان مانع این خواهند شد که بتوانید در وضعیت زندگیتان تغییرات قابل ملاحظه ای ایجاد کنید. سعی کنید مدیریت بیشتری روی بودجه تان داشته باشید تا اوضاع به نفع شما تغییر پیدا کند. تا اواخر پاییز امسال نمی توانید به طور قطع بگویید چه آینده ای در انتظار رابطه عاطفیتان خواهد بود، ولی پیش از پایان سال تکلیف خیلی چیزها معلوم خواهد شد.

فال روزانه 1396/03/10
امروز در کمال نا امیدی به این واقعیت پی خواهید برد که خواستن همیشه هم برابر با توانستن نیست! شاید این موضوع باعث ناراحتی شما شود، اما قطعا به رشد و بلوغ شما کمک قابل توجهی خواهد نمود و شما یاد خواهید گرفت که گاهی شما هم اشتباه می کنید و باید قضاوت هایتان را مورد بازنگری قرار دهید. اگر کارها امروز دقیقا طبق برنامه و انتظارات شما پیش نرفتند تعجب نکنید. اتفاقات غیر منتظره ای ممکن است بیفتند و نظم کارهایتان را بهم بزنند. بجای این که خشمگین بشوید باید این را تشخیص دهید که این اتفاقات در زندگی شما حتما دلیل و حکمتی دارند. شاید دلیل آنها را در حال حاضر متوجه نشوید، ولی باید آنها را با آغوش باز بپذیرید.

فال روزانه 1396/03/10
امروز شما بین دو میل درونی گیر کرده اید، یکی میل به خوشحال کردن و کسب رضایت دیگران و دیگری میل به راضی کردن امیال و خواسته های درونی خودتان! این که به سمت گزینه اول تمایل نشان داده و آن را در اولویت قرار دهید کاملا طبیعی و بخشی از ذات شماست، اما بد نیست کمی هم به نیازهای خود توجه کنید. رفتارهای ضد و نقیضی که از همکارانتان می بینید شما را دچار تردید کرده اند و نمی دانید دقیقا چه منظوری دارند و چه کاری باید انجام دهید. شاید احساس کنید که انگار همه دیوانه شده اند و پی بردن به حقیقت امور برایتان کار سختی باشد. زیاد به خودتان سخت نگیرید، سرتان به کار خودتان باشد و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهید؛ هر کسی مسئول کارهای خودش است.

فال روزانه 1396/03/10

امروز روابطتان با دیگران می تواند مایه عصبانیت شما شود، چرا که به نظر می رسد مردم بیش از هر چیز دیگری به خودشان، برنامه هایشان و خواسته هایشان اهمیت می دهند و اصلا به فکر این نیستند که نفعی به دیگران برسانند. البته نباید فکر کنید که شما خیلی بهتر و کاملتر از دیگران هستید، همه گاهی چنین رفتارهایی از خود بروز می دهند. کافی است در مورد این دغدغه تان با آنها حرف بزنید و همکاری کنید. امروز از این که بتوانید با راه حل هایی که برای مشکلات دوستانتان ارائه می دهید آنها را تحت تأثیر قرار دهید لذت خواهید برد. اما متاسفانه توصیه هایتان به آن مفیدی که خودتان فکر می کنید نخواهند بود و کسی از شما قدردانی نخواهد کرد!
فال روزانه 1396/03/10
امروز تمرکز و نظم و ترتیب یکی از دوستانتان شما را تحت تأثیر قرار داده است و شدیدا دلتان می خواهد که شما هم می توانستید چنین ویژگی هایی داشته باشید. همین تحسین شما نسبت به این شخص نشانه خوبی است و نشان دهنده این واقعیت است که شما دارید به سوی رسیدن به این هدف پیشرفت می کنید. نمی دانید در رابطه با اتفاقاتی که دارند در اطرافتان می افتند باید سکوت کرده یا در مورد آنها اقدامی بکنید. اگر فکر می کنید واکنش نشان دادن در شرایط موجود به معنای دخالت کردن در کارهای خصوصی دیگران خواهد بود بهتر است سکوت کنید، وگرنه با شجاعت تمام در برابر کارهای اشتباه دیگران بایستید.

فال روزانه 1396/03/10
امروز شما نگران این نیستید که با کمی مخالفت از جانب دیگران مواجه شوید و در واقع حتی برای مواجه شدن با چنین وضعیتی آماده هستید و به هیچ عنوان قصد ندارید جلوی خودتان را بگیرید. با این حال بهتر است کمی احتیاط به خرج دهید، زیرا به احتمال زیاد دشمنی که برای خودتان انتخاب کرده اید در واقع دوستی خیرخواه است که قصد کمک کردن به شما را دارد. امروز داشتن اعتماد به نفس و پرکاری را باید هدف خود قرار دهید تا بتوانید به خواسته های خود دست پیدا کنید. آیا دلتان می خواهد که رابطه عاطفی خود را وارد مرحله بعدی کنید؟ آیا آرزو دارید که طرف مقابلتان توجه و تعهد بیشتری نسبت به این رابطه داشت؟ از انرژی امروز بهره گرفته و سعی کنید گام هایی در راه پیش بردن این رابطه در جهت درست بردارید.

فال روزانه 1396/03/10
امروز برای شما با یک آرامش نسبی همراه خواهد بود و این فرصت به شما اجازه می دهد که با دقت و توجه بیشتری به ندای درون خود گوش کنید. شما به خوبی از آثار سوء نادیده گرفتن صدای درونتان و راهنمایی هایی که به شما می کند آگاه هستید. اگر طی روز فرصتی پیش آمد و تنها ماندید به اتفاقات چند روز گذشته فکر کرده و آنها را ارزیابی کنید. این کار به شما کمک خواهد کرد به دلیل اصلی آنچه دارد از درون آزارتان می دهد پی ببرید. درست است که مدت زیادی از روز مادر نگذشته است اما امروز هدیه ای هر چند کوچک برای مادرتان خریده و به دیدن او بروید. به او بگویید چقدر دوستش دارید و از او بخاطر زحماتش تشکر کنید.

فال روزانه 1396/03/10
امروز می توانید در انتظار یک روز خوب و لذت بخش باشید. نه مسائل خانوادگی و نه مشکلات کاری خواهند توانست آسمان دلتان را ابری کرده و روحیه تان را خراب کنند، زیرا اوضاع دارد طبق برنامه ریزی شما و به خوبی پیش می رود. فضای امروز و آنچه برایتان پیش می آید شما را به سوی کمی ماجراجویی بیشتر تشویق می کند، هر از گاهی داشتن کمی هیجان برای همه ما خوب است. فعالیت های هنری که امروز انجام دهید نیز با موفقیت همراه خواهند بود و از نتیجه کار خود راضی خواهید بود. روابط عاشقانه نیز خوشبختانه امروز به خوبی پیش خواهند رفت و از بودن در کنار شخصی که دوست دارید لذت خواهید برد.

فال روزانه 1396/03/10

بی هیچ شکی امروز برای شما روز خیلی خوبی خواهد بود. شما می توانید نسبت به زندگیتان احساس رضایت داشته باشید و اتفاقات امروز لبخند را بر لبانتان نشانده و روحیه تان را نیز بالا خواهند برد. امروز ذهن شما درگیر برخی از ارزش ها و باورهایی خواهد بود که برای سال ها به آنها بها داده اید و آنها هم به زندگی شما ثبات بخشیده اند، اما حالا احساس می کنید که دیگر تأثیری روی زندگیتان ندارند و حتی شاید بهتر است از زندگیتان خط زده شوند. از آنجایی که شما آدمی نیستید که به سادگی ذهن و طرز تفکر خود را تغییر دهد، فکر کردن به این موضوع شما را آزار خواهد داد. خوشبختانه عجله ای در کار نیست و شما می توانید با دید باز همه جوانب را در نظر گرفته و تصمیم بگیرید.

فال روزانه 1396/03/10
پیش بینی می شود که امروز برای شما روزی فوق العاده باشد. شما هزاران سوال در مورد آینده خود و این که، به ویژه در زمینه مسائل حرفه ای، چه بر سرتان خواهد آمد از خودتان پرسیده اید. احساس می کنید تمام تجربه هایی که تا کنون داشته اید دیگر به کارتان نمی آیند و این احساس می تواند اثرات مثبتی روی شما گذاشته و به شما انگیزه بدهد تا به دنبال تجربه های تازه باشید. در لحظه زندگی کنید، هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام داده و نسبت به آینده خوش بین باشید. شما متوجه این هستید که تغییراتی دارند ایجاد می شوند، ولی هنوز برای پذیرفتن آنها آماده نیستید، ذهنتان را باز نگه دارید و خیالتان راحت باشد که همه چیز خوب پی خواهد رفت.

فال روزانه 1396/03/10

اعتراف کنید که شما ترجیح می دهید از مشکلاتی که در روابط عاطفی خود دارید فرار کنید و این موضوع می تواند شما را با مشکلات پیچیده ای مواجه کند. شما گاهی جرات بیان کردن آنچه در فکرتان می گذرد را ندارید و این موضوع می تواند مانع پیشرفت روابط شما بشود. سعی کنید امروز به جای این که فرار کنید مسئولیت نظرهایتان را پذیرفته و بی آن که بترسید حرف هایتان را به زبان بیاورید. رویاهای گذشته تان یکباره جان تازه ای یافته و ذهن شما را درگیر کرده اند، ولی بیان کردن این رویاها و نقشه هایی که در رابطه با آنها دارید کاری غیر ضروری است که ممکن است به اعتبارتان لطمه بزند. به مرور زمان و با پیشروی شما به سوی اهدافتان دیگران نیز متوجه دلیل اصلی این تغییرات خواهد شد.

فال روزانه 1396/03/10
آیا احساس می کنید که قدرتتان بیش از قبل شده است اما نمی دانید که با این قدرت تازه یافته چه کاری باید انجام دهید. شاید بد نباشد سعی کنید این قدرت و انرژی تازه را در راه بهبود بخشیدن به روابط خود با دوستانتان به کار بگیرید. چنانچه این انرژی به کار گرفته نشود به حالت راکد در آمده و تبدیل به احساساتی منفی مانند لجبازی خواهد شد. مرز مشخصی بین انگیزه داشتن و دچار توهم شدن وجود دارد که باید آن را تشخیص بدهید. تمام احتمالات را در نظر گرفته و با واقع بینی پیش بروید. امروز برای عوض شدن حال و هوایتان سری به کتاب فروشی نزدیک خانه یا محل کارتان بزنید و حتی اگر قصد خرید ندارید در میان قفسه ها قدم زده و کتاب ها را ورق بزنید.

فال روزانه 1396/03/10

شما احساس می کنید که روابطتان پیچیده تر از هر زمان دیگری هستند، این موضوع از وضعیت کیهانی موجود ریشه می گیرد و باعث شده است بخواهید به مسائل پنهان موجود در این روابط پی ببرید. شاید بهتر باشد پیش از تجزیه و تحلیل روابطتان ابتدا به درون خود رجوع کرده و درک بهتری از انگیزه ها و خواسته های خود در این روابط پیدا کنید، این کار پیچیدگی های این روابط را از بین برده و همه چیز را برای شما خیلی ساده تر خواهد کرد. امروز وقت آن رسیده است که پس از مدت ها کار و تلاش کمی از دنیای واقعیت فاصله گرفته و به قدرت خیالتان اجازه بدهید آزادانه پرواز کند و از زاویه ای دیگر معنای زندگی را درک کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج