۵۴۱۷۶۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

موسوی: فوتبال ایران در خواب بسر می برد!

پیشکسوت تیم استقلال اعتقاد دارد دلیل اصلی شکست آبی پوشان مقابل العین را عقب ماندگی فوتبال ایران است.

ورزش‌سه: شکست ۶ بر یک استقلال مقابل العین در امارات اتفاقی تلخ برای فوتبالدوستان ایرانی بود. علی موسوی، پیشکسوت استقلال درباره این شکست عنوان کرد: «مدت‌هاست براین باور هستیم که فوتبال کشورهای حاشیه خلیج‌فارس از ما عقب است اما واقعیت چیز دیگری را ثابت می‌کند. کشورهای عربی به ما رسیده‌اند و گاهی ما را جا گذاشته‌اند. متاسفانه فوتبال ایران دچار یک عقب‌افتادگی شده و تنها امید به نتیجه‌گیری به خاطر حضور هواداران و جو ورزشگاه‌هاست. استقلال در بازی با العین هیچ برنامه مشخصی نداشت. بازیکنان نه می‌دانستند چه زمانی باید دفاع کنند و چه زمانی به سمت دروازه حریف یورش ببرند. در واقع هیچ فاکتوری برای برتری بر العین وجود نداشت.»

وی ادامه داد: «العین یک حریف غرب آسیایی بود؛ نمایندگان ایران هنوز به تیم‌های کره و ژاپنی نخوردند تا به صورت واقعی محک بخورند. به اعتقادم درخواب به سر می‌بریم و فوتبال ایران به وسیله روزنامه‌ها و جراید، ستاره‌های پوشالی ساخته است و بازیکنان را بزرگ می‌کند.»

پیشکسوت استقلال همچنین گفت: «بدون این‌که کاری به تیم‌های آسیایی داشته باشیم، خودمان را گول می‌زنیم. باید زودتر از اینها به فکر می‌بودیم، چون فاصله روز به روز بیشتر می‌شود. با این حال، موجودیت فوتبال ما همین است. ما نمی‌توانیم از کره مریخ بازیکنی بیاوریم. تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس بازیکنان خوب لیگ را گلچین کرده‌اند. این مربی است که باید بازیکنان را به لحاظ فکری جمع‌وجور کند. کی‌روش توانسته این کار را در تیم‌ملی انجام دهد و از بازیکنان خوب کار بکشد. ما شاید درمقایسه با کره و ژاپن در کارهای گروهی مشکل داشته باشیم، اما کارلوس کی‌روش سیستمی را انتخاب می‌کند که در دفاع موفق بوده و در ضدحمله به گل می‌رسیم.»

موسوی در پایان افزود: «باشگاه‌های ایرانی سال‌هاست به سختی به جمع چهار تیم برتر آسیا راه خواهند یافت و به نظر می‌رسد ما باید کار را ریشه‌یابی کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج