۵۴۱۷۶۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

طنز؛ کفش‌ها برای که به صدا درمی‌آیند؟!

چندی پیش یک موسسه ادعا کرده بود که از طریق نحوه انتخاب کفش افراد قادر است به شخصیت درونی‌شان پی ببرد. اساسا یک مدتی است روان‌شناسان، دانشمندان و تئوری‌پردازان شب‌ها خواب‌شان نمی‌برد. هِی از اینور بالشت به اونور

وحید میرزایی در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

چندی پیش یک موسسه ادعا کرده بود که از طریق نحوه انتخاب کفش افراد قادر است به شخصیت درونی‌شان پی ببرد. اساسا یک مدتی است روان‌شناسان، دانشمندان و تئوری‌پردازان شب‌ها خواب‌شان نمی‌برد. هِی از اینور بالشت به اونور بالشت. مدام قرص آرام‌بخش. اما نمی‌شود که نمی‌شود. این است که از بی‌خوابی دورترین چیزی را که به ذهن‌شان می‌رسد به‌عنوان یک حقیقت علمی معرفی می‌کنند اما خب به هرحال شغل آن‌ها این نظریه‌پردازی‌ها را ایجاب می‌کند. همان‌طور که شغل ما نیز ایجاب می‌کند این حقایق علمی را سوژه طنز کنیم. خلاصه ببینید برای یک لقمه نان حلال ملت چه کارها که نمی‌کنند. بگذریم. با فرض درستی این نظریه قصد داریم به روان‌شناسی برخی به اصطلاح سیاست‌مداران از طریق نوع کفش‌های‌شان بپردازیم.

کفش مشکی نوک‌تیز: افرادی که چنین کفش‌هایی می‌پوشند، توانایی حل مشکلات در آن‌ها کم است و هنگام برخورد با مشکل عکس‌العمل‌هایی نشان می دهند که بسيار تند و خشن است. این افراد منتقد همه‌چیز و همه‌کس هستند. دیگران را متهم به ناتوانایی می‌کنند. دوست دارند دیده شده و به آن‌ها توجه شود. علاقه شدیدی به نفر اول بودن دارند اما هرگز کسی به‌عنوان نفر اول انتخاب‌شان نمی‌کند. سیاست ویژه آنان تقسیم مردم به دو گروه است. علاقه شدیدی به استفاده مفید از دور ریختنی‌هایی همچون زباله و تولید انرژی از آن‌ها دارند.

کفش ورنی: پوشیدن این نوع کفش نشان‌دهنده این است که فرد خود را مقید به رعایت ادب نمی‌داند. معمولا در هر جمعی از واژه‌های عجیب و بعضا زشت استفاده می‌کند. توهم خود بزرگ‌بینی این افراد باعث می‌شود نه تنها خود، بلکه اطرافیان و «هرچی که هست» را با خود به ته دره ببرند. علاقه شدیدی به سفر به کشورهای ناشناخته دارند. این افراد تمایلی به پذیرش اشتباه خود ندارند و معمولا رفیق باز هستند و برای این رفقا حتی تا ثبت‌نام برای ریاست‌جمهوری به وزارت کشور می‌روند. استعداد کمی در یادگیری زبان دارند و حتی «وان دقیقه» نیز حاضر نیستند به حرف دیگران گوش کنند.

کفش اسپورت: انتخاب چنین کفشی نشان می‌دهد که این‌گونه افراد به سرعت هیجان‌زده و احساسی شده و بسیار تندخو هستند. معمولا علاقه زیادی به ورزش حرفه‌ای خصوصا کشتی دارند. ذاتا گوش‌شکسته و چغر هستند. خوب به مچ پای حریف رسیده و یک خم را به دو خم تبدیل می‌کنند. اعتماد به نفس نسبتا بالایی دارند و برای همین وارد عرصه‌هایی همچون سیاست می‌شوند درحالی‌که هیچ چیز در مورد آن نمی‌دانند. علاقه اصلی این افراد عکاسی است. از نحوه ایستادن و افق زاویه بدن‌شان نیز می‌توان به علایق آنان پی برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج