۵۴۱۷۹۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سیتروئن C۳ XR؛ شاسی بلند جدید سایپا

از سال آینده، شرکت مشترک سایپا سیتروئن نخستین شاسی بلندش را در ایران مونتاژی می‌کند؛ خودرویی که قرار است رقیبی برای پژو ۲۰۰۸ ایران خودرو نیز باشد.

وب سایت جی اس ام: از سال آینده، شرکت مشترک سایپا سیتروئن نخستین شاسی بلندش را در ایران مونتاژی می‌کند؛ خودرویی که قرار است رقیبی برای پژو ۲۰۰۸ ایران خودرو نیز باشد.
سیتروئن C3 XR؛ شاسی بلند جدید سایپا

امروزه شاسی­‌بلندها ریز و درشت، سخت محبوب عام و خاص هستند و بازار پر برکتشان، پیوسته رو به رشد و ترقی است. در این میان، سیتروئن نیز با دو نماینده بلندقامت گام به این عرصه پر رقابت نهاده است، بلندقامتانی به نام C۳-XR و C۴ AIRCROSS که احتمال عرضه یکی از آنها در سال ۱۳۹۷ به بازار ایران زیاد است.
سیتروئن C3 XR؛ شاسی بلند جدید سایپا

سیتروئن C۳ XR به همراه برادرش، سال گذشته در نمایشگاه خودرو مشهد و در غرفه شرکت سایپا به نمایش درآمدند و با استقبال بازدیدکنندگان نیز روبرو شدند. C۳ XR، که در کلاس شاسی­‌بلندهای جمع­‌وجور قرار دارد، نخستین‌بار سال ۲۰۱۴ و به فرم کانسپت با نام C-XR به نمایش درآمد. در اواخر همان سال، نسخه نهایی این خودرو نیز روانه بازار گردید. در حال حاضر، سیتروئن C۳ XR تنها در چین و با مشارکت شرکت دانگ­‌فنگ به تولید می­‌رسد.

سیتروئن C3 XR؛ شاسی بلند جدید سایپا
سیتروئن C3 XR از طرحی اصیل و چشم­‌نواز بهره می­‌برد. در پیشانی خودرو، جلوپنجره­ای شکیل را می­بینیم که مختص سیتروئن بوده و نوارهای کرومی ضخیم سطح آن را پوشانده و البته به عنصری به غایت جذاب و تأثیرگذار در نمای خارجی آن بدل شده است. ضمن آن­که، چراغ­‌های متناسب جلو، طراحی اسپرت آینه­‌های جانبی و مه­‌شکن­‌های افقی، از دیگر اِلمان­‌هایی هستند که چشم­‌ها را به سوی خود معطوف می­‌کنند. تمامی این موارد را دیفیوزر نقره­‌ای رنگ که در زیر سپر جلو جای گرفته، تکمیل می­‌کند.

سیتروئن C3 XR؛ شاسی بلند جدید سایپا

در عقب نیز، چراغ­‌ها از گیرایی خاصی بهره می­‌برد و حالتی برآمده دارند و در همراهی با سپر و اگزوزهای دوگانه، تصویری از یک شاسی‌بلند مدرن را القاء می­‌کنند. کابین C۳ XR نیز طراحی به روزی دارد. فرمانی سه‌پره و کف تخت، جزییات آلومینیومی و دوخت دو رنگ قرمز و مشکی از مهم‌ترین بخش­‌های آن هستند. در این میان، طراحی کنترلرهای تهویه مطبوع چندان با دیگر اجزای اتاق هماهنگ نبوده و تا حدی قدیمی به نظر می­‌رسد.
سیتروئن C3 XR؛ شاسی بلند جدید سایپا
سیتروئن C3 XR؛ شاسی بلند جدید سایپا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج