۵۴۲۲۱۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

راه حل پیکسار برای نجات از تکرار

استودیوی انیمیشن‌سازی «پیکسار» تصمیم دارد در جدیدترین طرح توسعه خود در سال ۲۰۱۷، یک دپارتمان مختص تهیه و تولید انیمیشن‌های کوتاه تجربی راه‌اندازی کند.

وب سایت آی ‌سینما: استودیوی انیمیشن‌سازی «پیکسار» تصمیم دارد در جدیدترین طرح توسعه خود در سال ۲۰۱۷، یک دپارتمان مختص تهیه و تولید انیمیشن‌های کوتاه تجربی راه‌اندازی کند. به گفته مقامات بلند پایه «پیکسار»، دپارتمان جدید با هدف «اکتشاف دیدگاه‌های تازه و خلاقانه و همچنین رشد فرصت‌های این استودیو» تاسیس خواهد شد. این خبر به تازگی در نشست سالانه «سیگ‌گراف» که با محوریت گرافیک کامپیوتری برگزار می‌شود، توسط مقامات این استودیو اعلام شد.
راه حل پیکسار برای نجات از تکرار

به گزارش «ایندیپندنت»، طرح جدید توسعه این استودیو بدون نظارت اجرایی عملی خواهد شد. پیکسار که تا امروز عمده شهرتش را مدیون آثار اوریجینال است، در سال‌های اخیر بیش از پیش متکی به رویکرد دنباله‌سازی شده و تمرکزش را به ساخت دنباله‌های جدید تولیدات موفق خود مانند «در جست‌وجوی نمو»، «داستان اسباب‌بازی» و «کمپانی هیولاها» معطوف کرده است.

این در حالی است که بخش سوم «ماشین‌ها»، چهارمین قسمت «داستان اسباب‌بازی» و اولین دنباله «شگفت‌انگیزها» به عنوان جدیدترین تولیدات این استودیو در سال‌های آینده روی پرده خواهند رفت.

در این پروژه جدید، کارمندان استودیوی پیکسار درباره تولید انیمیشن‌های کوتاه هفت دقیقه‌ای در بازه زمانی شش ماهه و با استفاده از منابع محدود، گپ و گفت خواهند کرد. اولین محصول این پروژه، فیلمی با عنوان «Smash and Grab» به کارگردانی برایان لارسن بوده؛ انیماتوری که اخیرا نگارش انیمیشن برنده اسکار «بچه کفتر» (Piper) را به عهده داشته و در تولید انیمیشن «شجاع» هم مشارکت داشته است.

سال گذشته، انیمیشن کوتاه «زمان قرضی» (Borrowed Time) ساخته دو انیماتور این استودیو با مدت زمان هفت دقیقه منتشر شد؛ یک داستان غم‌انگیز که کاربران اینرتنت میلیون‌ها بار به تماشای آن نشسته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج