جاباما
۵۴۲۳۳۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

گروه‌های تلگرامی برای دانش‌آموزان مفید است!

در دنیای تکنولوژیک امروز راه‌های زیادی برای دانش آموزان هست که بحث‌های گروهی کنند. فروم ها، اپلیکیشن‌هایی مثل اسکایپ، واتس اپ و تلگرام. پژوهشگران در مورد گروه‌های دانش‌آموزی مطالعه‌ای انجام دادند که نشان می‌دهد گروه‌های مجازی می‌توانند راهی برای خود ابرازی بهتر دانش آموزان باشد.

مجله دیجی کالا - سمیرا علی نژاد: در دنیای تکنولوژیک امروز راه‌های زیادی برای دانش آموزان هست که بحث‌های گروهی کنند. فروم ها، اپلیکیشن‌هایی مثل اسکایپ، واتس اپ و تلگرام. پژوهشگران در مورد گروه‌های دانش‌آموزی مطالعه‌ای انجام دادند که نشان می‌دهد گروه‌های مجازی می‌توانند راهی برای خود ابرازی بهتر دانش آموزان باشد.
گروه‌های تلگرامی برای دانش‌آموزان مفید است!

نوجوانان بیشتر از گروه‌های سنی دیگر به بودن در گروه‌های اجتماعی و دوستانه و خودابرازی در آن‌ها تمایل دارند. اما در مدرسه‌ها فرصت چندانی برای گفتگوی همه با هم نیست.

به نظر می‌رسد دانش آموزان در گروه‌های مجازی می‌توانند آزادانه در مورد خودشان و نظراتشان صحبت کنند. به همین خاطر روابط نزدیک‌تر و بازتری با همسالانشان دارند.

در این پژوهش دو گروه از نوجوانان ۱۶- ۱۷ ساله و ۱۴-۱۵ ساله که در گروه‌های واتس‌آپ دانش‌آموزی عضو بودند، بررسی شد. نتایج جالب بود. دانش آموزان رتبه‌بندی‌های مدرسه که معمولا بر اساس نمرات درسی است را در گروه‌های دوستانه احساس نمی‌کردند.

دکتر Arie Kizel که مسئولیت این پژوهش را عهده‌دار بود گفت: «گروه‌های چت دوستانه بر اساس اعتماد بین افراد شکل می‌گیرد و این ارتباط بین آن‌ها را بهتر می‌کند. بحث گروهی در اپلیکیشنی مثل واتس اپ محیط و روابط اجتماعی را گرم‌تر می‌کند.»

باوجود انتقادات زیادی که به شبکه‌های اجتماعی و اثر آن در رابطه‌ها می‌شود؛ جالب است که می‌بینیم تکنولوژی به ما کمک می‌کند روابطمان باهم را راحت‌تر و بهتر از پیش کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج