۵۴۲۵۸۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

محمودی: غیبت «سید» به تیم ضربه می‌زند

پشت خط زن سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: تمام رقابت‌های لیگ جهانی سخت است، اما ایران هم مجموعه توانمندی دارد.

خبرگزاری فارس: پشت خط زن سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: تمام رقابت‌های لیگ جهانی سخت است، اما ایران هم مجموعه توانمندی دارد.

تیم والیبال بانک سرمایه به عنوان قهرمان لیگ ایران خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌کند. کارخانه و دستیارانش در این راه نفراتی را هم به ترکیب تیم خود اضافه کرده‌اند تا جایگزین ملی‌پوشان سرمایه شوند. نفراتی مانند علی سجادی و حمزه زرینی و... به جمع سرمایه‌داران اضافه شده‌اند تا این تیم بتواند با قدرت در رقابت‌ها حضور پیدا کند.

شهرام محمودی هم که به دلیل مصدومیت نتوانست در اردوی تیم ملی حاضر شود پس از مدتی استراحت کارش را با تیم بانک سرمایه آغاز کرده است، اما به نظر می‌رسد هنوز با شرایط آرمانی و ۱۰۰درصدی نرسیده است.

محمودی در این خصوص اظهار داشت: خوشبختانه بعد از مدتی که مصدوم و در حال استراحت بودم حالا به تمرینات گروهی تیم بانک سرمایه اضافه شده‌ام. خوشبختانه باشگاهی‌مان شرایط خوبی دارد و من هم باید تلاش کنم تا زمان شروع مسابقات به اوج آمادگی برسم تا بتوانم در ترکیب اصلی تیمم قرار بگیرم.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم در مسابقات باشگاه‌های آسیا از عنوان قهرمانی خود دفاع کرده و البته عملکرد بسیار خوبی هم در جام باشگاه‌های جهان داشته باشیم. ما بازیکنان و کادر قدرتمندی داریم و تمام تمرکزمان این است که حتی در غیاب ستاره‌های ملی‌پوشن‌مان بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

شهرام محمودی، پشت خط زن سابق تیم ملی والیبال ایران درخصوص بازی‌های تیم ملی در لیگ جهانی 2017 هم عنوان کرد: واقعاً نمی‌توان گفت کدام بازی ایران سخت‌تر یا آسان‌تر است. به عقیده من تمام بازی‌های تیم ملی سخت است و ملی‌پوشان شرایط دشواری برای رسیدن به مراحل بالاتر در پیش دارند.

وی ادامه داد: تغییرات در کادر فنی و جابجایی برخی بازیکنان موجب شده تا تیم ملی برای رسیدن به هدف اصلی خود به کمی زمان نیاز داشته باشد. فکر می‌کنم این زمان در اردوهای تدارکاتی به خوبی در اختیار کادر فنی و بازیکنان قرار گرفت و حالا باید منتظر عملکرد خوب از تیم ملی در لیگ جهانی بود.

محمودی گفت: بازهم تاکید می‌کنم که در لیگ جهانی امسال هیچ مسابقه‌ای برای تیم ایران آسان نیست، اما با این وجود توانایی صعود به مرحله دوم را داریم. تیم ایران بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و می‌تواند با وجود سختی زیاد به مرحله دوم لیگ جهانی هم برسد. تک‌تک بازیکنان ایران در پست‌های خود از بهترین‌های دنیا محسوب می‌شوند و این مجموعه در کنار هم توانایی کسب بهترین نتایج را هم دارد.

پشت خط زن سابق تیم ملی والیبال ایران که رابطه نزدیکی هم با سید محمد موسوی دارد، درمورد غیبت این بازیکن در هفته اول لیگ جهانی، تصریح کرد: به نظر من بازیکنی که آمادگی ندارد بهتر است که در تیم ملی نباشد. من با سید حرف زدم و به من گفت که زانویش درد می‌کند و ترجیح می‌دهد تا جایش را به یک بازیکن آماده بدهد.

وی با بیان اینکه پیدا کردن جایگزین برای برخی از ملی‌پوشان در حال حاضر تقریباً غیرممکن است، اظهار داشت: سید از جمله مهره‌هایی هست که همیشه در پایان تورنمنت‌ها در جمع بهترین‌ها قرار می‌گرفت و این یعنی که او بسیار تاثیرگذار است. قطعاً غیبت او به تیم ضربه خواهد زد، اما ایران تیم یکدستی دارد و می‌تواند موفق باشد. جوانان خوبی به تیم ملی رفته‌اند که قدرت جنگندگی تیم را بالا برده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتفاقا نبود سیدمحمدموسوی به تیم ملی خیلی کمک میکند

    • بدون نام

      شهرام اگه خدا بخواد سال بعد ميتونى بازى کنى

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج