۵۴۳۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

تحریم خرید میوه در پاکستان به علت گرانی

با شروع ماه مبارک رمضان و افزایش قیمت میوه و سبزیجات در پاکستان، مردم سراسر این کشور روز جمعه و از طریق شبکه های اجتماعی موج گسترده ای را برای تحریم سه روزه خرید میوه آغاز کردند.

خبرگزاری ایرنا: با شروع ماه مبارک رمضان و افزایش قیمت میوه و سبزیجات در پاکستان، مردم سراسر این کشور روز جمعه و از طریق شبکه های اجتماعی موج گسترده ای را برای تحریم سه روزه خرید میوه آغاز کردند.

فصل جاری اگرچه فصل برداشت و فراوانی انواع میوه ها، سیفی جات و سبزیجات در پاکستان است اما با شروع ماه مبارک رمضان و افزایش مصرف میوه، دلالان و تا حدودی نیز مغازه دارن سبب افزایش قیمت اقلام مختلف میوه و سبزیجات شده اند.

جمعی از نمایندگان مجلس نیز حمایت و همراهی خود را با این موج گسترده مردمی برای تحریم سه روزه میوه اعلام کرده اند.

در پیام هایی که در شبکه های اجتماعی بین میلیون ها پاکستانی دست به دست می چرخد، از همه مردم خواسته شده تا فقط به مدت سه روز از خرید میوه خودداری کنند و خواهند دید که دلالان و مغازه داران مجبور به بازگرداندن قیمت ها به شرایط قبل خواهند شد.

افزایش قیمت میوه در پاکستان، تاثیر چندانی بر درآمد کشاورزان و باغداران ندارد و بیشتر واسطه های سودجو در این میان، کسب درآمد بیشتر می کنند.

مردم همچنین خواستار نظارت موثر دستگاه های ذیربط بر قیمت میوه و مواد غذایی در ماه رمضان شده اند.

اقشار متوسط به پایین و ضعیف مردم پاکستان که اکثریت قریب به اتفاق را در این کشور تشکیل می دهند، برای تهیه میوه و سبزیجات مورد نیاز بیشتر به بازارهای شلوغ میوه و تره بار مراجعه می کنند و اگرچه قیمت ها در چنین بازارهایی نسبت به میوه فروشی های سطح شهر کمتر است، اما تقریبا به همان نسبت کیفیت پایین تری دارد.

پاکستان یکی از کشورهای صادر کننده میوه محسوب می شود و صادرات انبه به عنوان معروف ترین میوه صادراتی این کشور، از ماه آینده آغاز خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امت فرهیخته ایرانی سلام

      بیایید دست به دست هم دهیم ،ماهم از پاکستان یاد بگیریم یه تحریم سه روزه برای( لبنیات گوشت ،مرغ ،میوه ) راه اندازی کنیم تا قیمت ها شکسته شود ،

      واین خانواده های عزیز دردمند وفقیر ،دلی از عزا در بیاورند ویه دل سیر میوه های تابستونه میل کنند .......منتظر یاری سبزتان هستم .....
      ماه رمضان هست ویه عالمه خانواده های شریف وعیالوار،والبته آبرومند هستند ،که جلو بچه هاشون ،عروس ودامادشون ،نوه هاشون،شرمنده هستن ،چون سفره افطاری وسحری شون خالیه ......هستن خانواده هایی که با به صدا در آمدن درب حیاطشون ،خیلی سریع سفره افطاری رو جمع می کنن ،تا آبروشون جلو عروس یا دامادشون محفوظ باشه

      خواهشمندم ،همگی با کمک همدیگر به دنبال یه راه حل باشیم ...‌التماس همفکری دارم

      یا الله ادرکنی



      کنیم

    • وحید

      وای اگر اقای نعمت زاده بود قطعا همه کردم را خاین میدانست بعد حتما وام بانکی خرید میوه با کارمزد بالا میداد خخخخ

    • بدون نام

      تو ایران تایه چیزی گرون میشه یه صف 2کیلومتری میبندن مبادا از گرسنگی جان بدن میگن چای نیست همه 10 کارتون میخرن میگن برنج 10کیسه میخره اخه تاکی ساده لوحی

    • بدون نام

      متشکرم برترین های عزیز

      از اینکه نظرات کاربر ها رو منعکس میکنی ،من به شخصه از شما وتمام عوامل سپاسگذاری میکنم .......خدا خیرتون بده ،شما صدای ۸۰ میلیون ایرانی هستین ،واز حق این ملت صبور دفاع میکنین ،بازم ممنونم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج