۵۴۳۳۱۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تکذیب مجوز روحانی برای فروش آپارتمان در کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش موضوع مطرح شده مبنی بر مجوز رئیس جمهوری برای فروش ۶۰ دستگاه آپارتمان را در این منطقه آزاد تکذیب کرد و گفت: این موضوع را نشنیده ام و مجوزی هم در این رابطه دریافت نکرده ام.

خبرگزاری ایرنا: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش موضوع مطرح شده مبنی بر مجوز رئیس جمهوری برای فروش ۶۰ دستگاه آپارتمان را در این منطقه آزاد تکذیب کرد و گفت: این موضوع را نشنیده ام و مجوزی هم در این رابطه دریافت نکرده ام.
«علی اصغر مونسان» ضمن اظهار بی اطلاعی از این خبر و انتشار آن گفت: مجوز خطاب به چه کسی و فروش به چه کسی صادر شده است؟
وی افزود: من این خبر را تازه از شما شنیدم. انتشار اینگونه اخبار نوعی بداخلاقی هایی است که هر از گاهی در رابطه با موضوعی صورت می گیرد.
نشریه خراسان در بخش ویژه های خود مدعی شده است: براساس پیشنهاد وزیران عضو کمیسیون لوایح دولت که در روزهای اخیر به استناد ماده ۱۱۵ قانون محاسبات عمومی کشور، مورد تایید حجت الاسلام روحانی رئیس جمهوری قرار گرفته، مقرر شده است بیش از ۶۰ واحد آپارتمان متعلق به دولت در جزیره کیش، به فروش برسد و درآمد آن جهت خرید ملک های مورد نیاز برخی دانشگاه های کشور هزینه شود.
اداره امور منطقه آزاد کیش بر عهده سازمانی است که مسئولیت های آن از سوی شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی کشور تهیه و تصویب شده است. اهداف اساسی این سازمان انجام امور زیر بنایی مورد نیاز در جزیره، عمران و آبادانی، رشد و توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال مفید سازنده، جذب سرمایه گذاری های داخلی وخارجی، تنظیم بازار کار و کالا، حضور فعال در بازارهای جهانی به منظور توسعه صادرات غیر نفتی، تدارک مقدمات تولید کالاهای صنعتی و راه اندازی صنایع تبدیلی و بالاخره بهره برداری از موقعیت های اختصاصی است.

جزیره کیش یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از توابع بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است که در ۱۲کیلومتری کرانهٔ شیبکوه واقع شده و سالانه بیش از یک میلیون گردشگر را به خود جذب می‌کند.
ایران دارای هفت منطقه آزاد تجاری - صنعتی شامل کیش، قشم، چابهار، ارس، انزلی، اروند و ماکو و نیز 64 منطقه ویژه اقتصادی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همیشه اینطور بود که اول تکذیب میکنن بعد گندش در میاد ماسمالی میکنن مثل صندوق ذخیره فرهنگیان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج