۵۴۳۴۰۰
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

وزیر بهداشت: گرفتاری مردم دلم را به‌ درد می‌آورد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از غم و شادی هایش در دوره وزارتش گفت و تاکید کرد: گرفتاری مردم در بیمارستان ها دلم را به درد می‌آورد.

خبرگزاری ایرنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از غم و شادی هایش در دوره وزارتش گفت و تاکید کرد: گرفتاری مردم در بیمارستان ها دلم را به درد می‌آورد.

سید حسن قاضی زاده هاشمی در پاسخ به این پرسش که در دوره وزارتتان با چه سختی و شادی هایی مواجه بودید، گفت: روزهای غم انگیز بیشتر بود زیرا کمبود و کاستی ها در حوزه سلامت و بهداشت در تمام کشور حتی در پایتخت وجود داشت.

وی افزود: در سال‌های پیش از وزارت در حوزه درمان و دانشگاه فعال بودم و اطلاعات کاملی درباره محرومیت‌ها در سراسر کشور نداشتم و با وجودی که در دوره‌ای در جهاد سازندگی به منظور رسیدگی به مردم به مناطق محروم حضور داشتم، تصورم این نبود که محرومیت پس از این سال‌ها همچنان وجود داشته باشد.

وی افزود: گرفتاری مردم، فرسودگی و کمبود بیمارستان، تجهیزات، نیروی درمانی دلم را به درد می‌آورد همچنین از اینکه نتوانستیم امکانات بیشتر درمانی و رفاهی در اختیار بیماران مبتلا به ای بی، سوختگی، اعصاب و روان و اوتیسم بگذاریم، آزرده‌ام.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بازدیدش از بیمارستان امام خمینی(ره) تهران افزود: در این بازدید شاهد کمبود تخت های اورژانس بودیم در حالی که این بیمارستان دارای ۲۴ تخت اورژانس بود و حدود ۸۰ بیمار در این بخش پذیرش شده بودند که بسیار ناراحت کننده بود.

وی به نکته جالب بازدید خود از این بیمارستان اشاره کرد و گفت: آنچه برای من بسیار جالب و ارزشمند بود تشکر مردم و شکایت نکردنشان از این وضعیت بود.

هاشمی گفت: مردم با وجود اینکه کمبودها را می بینند متوجه هستند که ما تمام توانمان را برای خدمت رسانی گذاشته‌ایم که این نشان از درک بالای مردم است.

هاشمی افزود: بر اساس آزمون وسع که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام داده است، مشخص شد که ۱۳ میلیون فردی که در دو سال و نیم گذشته در بیمارستان‌های دولتی بستری شدند، به طور متوسط درآمدی حدود یک میلیون تومان داشتند.

وزیر بهداشت افزود: رضایتمندی ۷۰درصدی مردم از خدمات سلامت، نشان از کریم بودن مردم دارد و نشان می‌دهد، مردم با وجود کاستی‌ها، اعلام رضایت می‌کنند همچنین نشان از این امر دارد که کارهای خوبی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم دیگه به کمبودها عادت کردن و متاسفانه بی تفاوت شدن

    • بدون نام

      آقای وزیر ملت از تو راضی بود خدا هم راضی است.

    • بدون نام

      دلت برای تمام شدن وزارتت به درد آمده است نه درد مردم

    • مردانه

      اقای وزیر بهداشت نمره ات 20 درود درود درود

    • بدون نام

      اگرواقعادلت ب حال مردم میسوخت پول ویزیت و...این همه گران نمیکردی!!!!!!ویزیت دوبله چون دودقیقه ازمایشگاه محترم...فردادوباره ویزیت اگه ازمایش تکرارنشه...دارو..بدردبخوراش شامل بیمه نمیشن..عجبافقط پول ماشامل بیمه میشه!!!!!

    • بدون نام

      باسلام.ضعف هادرسیستم بهداشتی بودوالان هم وجودداره.شکی نیست.اماخداوکیلی خیلی زیاددراین دوره وزارت بهداشت درایران بهترشد.درهمجای ایران ولی بازخیلی جای کارداره.ولی بابت این پیشرفت تشکرمیکنیم.وممنون هستیم.ازجناب هاشمی.ولی یک نکته جناب هاشمی نیازی به وزارت نداره‌.خودش پرفسوردربیماریهای چشم هست.وبیمارستان داره.پس بایدممنون باشیم امدن این وزارتخانه گرفتن.وخالصانه کارمیکنند.قدرش بدونیم.

    • بدون نام

      حرف خوبی نیست دلت برای وزارت .......بایدممنون باشیم

    • بدون نام

      دلت برای خبرنگاران مزدوران تنگ نمیشه؟ برای فرمانده ایلام چی ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج