جاباما
۵۴۳۷۲۰
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

تکمیل پروژه مسکن مهر امسال به پایان می‌رسد

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از تخصیص ۳۸۳ میلیارد ریال تسهیلات یارانه‌ای دولتی طی ۴ سال گذشته در مسکن مهر در پروژه‌های روبنایی خبر داد و گفت:واحدهای مسکن مهر باقیمانده تهران تا پایان ۹۶ به اتمام می‌رسد.

خبرگزاری فارس: مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از تخصیص ۳۸۳ میلیارد ریال تسهیلات یارانه‌ای دولتی طی ۴ سال گذشته در مسکن مهر در پروژه‌های روبنایی خبر داد و گفت:واحدهای مسکن مهر باقیمانده تهران تا پایان ۹۶ به اتمام می‌رسد.

پرویز فیروز با اعلام این خبر گفت: با اتمام واحدهای مسکن مهر و اسکان متقاضیان در سایت‌های مسکن مهر از سال ۹۲ تاکنون خدمات روبنایی مسکن مهر را در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر در استان تهران شروع کردیم.

فیروز تصحیح کرد: خدمات روبنایی مسکن مهر شامل تأمین امنیت اسکان، نیازهای آموزشی، تفریحی و مذهبی ساکنان در سایت‌های مذکور بوده است که در این راستا از دو طریق با واگذاری اراضی با کاربری‌های مورد نظر و یا تخصیص و پرداخت یارانه اقدام شده است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه از ۱۴ ساختمان احداث شده و در حال استفاده با کاربری آموزشی توسط آموزش و پرورش استان، ۴ ساختمان در حال احداث آموزشی، ۹ مجموعه احداث شده با کاربری مذهبی و ۲ عدد در حال ساخت، ۵ ساختمان احداث شده با کاربری انتظامی و یکی در دست احداث و همچنین یک ساختمان تکمیل شده با کاربری بهداشتی- درمانی و دو عدد از همین مدل در حال ساخت و اجرا خبر داد.

فیروز جمع تسهیلات یارانه‌ای پرداخت شده در این حوزه را ۳۸۳ میلیارد ریال عنوان کرد و از تلاش این اداره کل برای پایان دادن به واگذاری باقیمانده مساکن مهر استان تا پایان سال ۹۶ به متقاضیان خبر داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وام مسکن مهر 96 درصده تعاونی 25 میلیون وام جهت اخدخونه برایم حساب کردند بانک که تشکیل پرونده دادم شد47ملیون ماهشهر تعاونی نوید اسکان

    • امین

      سلام داغ دل ما را تاره کردی ما حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر هستیم که از منتظریم از طریق تعاونی نوید اسکان صاحب خانه بشیم وتا حالا هم ۲۵۰۰۰۰۰۰ میلیون پول واریز کردیم ولی هیچ کس حاضر نیست جواب ما را بده وما هیچ کاری از دستمون نمیاد هیچ کس از مسئولین حاضر به جوابگویی نیستند چه طریق دادگاه پیگیری کردیم چه از طریق استانداری وفرمانداری همه هیچ واکنون بعد از ۱۴ سال هیچی تو دستمون نیست امیدوارم خیر نبینند این مسئولین نوید اسکان که خبر دار هم شدیم الحمدلله بعضیا شون هم به درد بی درمون گرفتار شدن و هر که کاری از دستش برمیاد انجام نمیده که اینطور ما را گرفتار کردنددروغگوها دروغگوها.......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج