جاباما
۵۴۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تبلت ها و فتوشاپ: یک گام به جلو برای افزایش کارایی

این نرم افزار Adobe Nav نام دارد، چیزی که آیپد را به فتوشاپ متصل می کند. آن هم با استفاده از کنترل های زنده و منو هایی که از محیط کار فتوشاپ مشتق می شوند. به این معنی که شما یک رابط کاربری جدید و راحت تر برای کنترل فتوشاپ کامپیوتر از طریق تبلت تان دارید. در نهایت، نرم افزار سوم Adobe Color Lava آیپد را به یک پالت رنگ عالی برای میکس کردن رنگ ها تبدیل می نماید.

تبلت ها با سرعت تلاش می کنند جایگزین کامپیوترهای فعلی ما بشوند. اما همه قبول داریم که در حال حاضر از نظر امکانات و کارایی فاصله زیادی با لپ تاپ شخصی مان دارند. توانایی برای اجرای برخی نرم افزارهای مشهور یکی از نمادهای این عقب بودن است. ممکن است وقتی از کارایی های خوب تبلت تان برای یک دوست تعریف می کنید با این سوال مشهور مواجه بشوید: آیا تبلت ات می تواند فتوشاپ را هم اجرا کند؟ وقتی پاسخ منفی بدهید احتمالا متوجه می شوید که تبلت ها هنوز با رسیدن به دنیای لپ تاپ ها فاصله زیادی دارند.

تبلت ها و فتوشاپ: یک گام به جلو برای افزایش کارایی

اما این فاصله روز به روز کمتر می شود. با قوی تر شدن سخت افزارها حالا شرکت ادوبی هم مشغول تهیه یک نسخه قدرتمند فتوشاپ به همراه مجموعه ای از نرم افزارها جانبی روی آی پد و اندروید هستند. البته همین الان هم یک نسخه ابتدایی فتوشاپ برای آی پد وجود دارد اما بحث فراتر از تعداد محدودی امکانات است. جالب اینجا است که وقتی دمو های فعلی شرکت ادوبی را می بینیم متوجه می شویم که این شرکت مفهوم جدیدی از این نرم افزار را روی تبلت ها پیاده سازی کرده که کار با آن را حتی از نسخه دسکتاپ فعلی بهتر می کند.

در ادامه این حرکت هم امروز ادوبی از ارائه ی سه ابزار جدید سخن به میان آورد تا بتواند نسخه دسکتاپ فتوشاپ را با تبلت ها نیز ارتباط دهد. حالا این ابزارها به کمک فتوشاپ روی لپ تاپ تان می آیند. اولین آن ها Eazel است. یک برنامه ی نقاشی روی آیپد که به شما اجازه ی نقاشی کردن با هر پنج انگشت خود را می دهد بعد از این که کارتان تمام شد، می توانید طرح ترسیم شده را با Wi-Fi به برنامه فتوشاپ کامپیوتر خود، انتقال دهید.

نرم افزار بعدی Adobe Nav نام دارد، چیزی که آیپد را به فتوشاپ متصل می کند. آن هم با استفاده از کنترل های زنده و منو هایی که از محیط کار فتوشاپ مشتق می شوند. به این معنی که شما یک رابط کاربری جدید و راحت تر برای کنترل فتوشاپ کامپیوتر از طریق تبلت تان دارید. در نهایت، نرم افزار سوم Adobe Color Lava آیپد را به یک پالت رنگ عالی برای میکس کردن رنگ ها تبدیل می نماید.

مسلما این تنها اول کار است. چون ادوبی امید دارد طیف کاملی از افزونه های فتوشاپ را برای فروشگاه های اپلیکیشن عرضه کند و به زودی یک دلیل دیگر برای خرید تبلت خواهید داشت: یک ابزار جانبی قدرتمند برای افزایش توانایی شما در کار با نرم افزارهایی مانند فتوشاپ. مسلما ایده گسترش نرم افزار های بزرگ به تبلت ها به این روش، کاری بسیار خلاقانه است. این پیشرفت احتمالا گرافیست ها و طراحان زیادی را به طرف خودش جلب خواهد کرد. در کنار آن کمی دورتر منتظریم تا یک فتوشاپ کامل و جدید را هم روی تبلت مان داشته باشیم تا وقتی فردی از ما در این مورد سوال کرد، با قدرت بگوییم بله تبلت من فتوشاپ را اجرا می کند!

انتظار می رود که نرم افزار های Eazel , Color Lava و Nav تا ماه آینده عرضه شوند. - در کنار آپدیت ۵.۵ برای Creative Suite (و آپدیت رایگان فتوشاپ برای دارندگان نسخه CS) که احتمالا در سوم ماه می انجام خواهد شد. قیمت این برنامه ها هم احتمالا بین ۲ تا ۵ دلار می باشد.

منبع : Narenji.ir
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج