جاباما
۵۴۴۱۷۴
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

چه کسانی مسکن اجتماعی می گیرند؟

خبرگزاری ایلنا به نقل از رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نوشت: با اشاره به ادامه مکاتبات بین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه برای تامین منابع مالی اجرای طرح مسکن اجتماعی گزارش داد: در این طرح ۱۶۰ میلیارد تومان وام بلاعوض از سوی سازمان برنامه تامین می‌شود.

خبرگزاری ایلنا به نقل از رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نوشت: با اشاره به ادامه مکاتبات بین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه برای تامین منابع مالی اجرای طرح مسکن اجتماعی گزارش داد: در این طرح ۱۶۰ میلیارد تومان وام بلاعوض از سوی سازمان برنامه تامین می‌شود.

علیرضا تابش درباره محل تامین منابع طرح مسکن اجتماعی گفت: در مصوبه طرح مسکن مهر که اواخر سال گذشته به تصویب هیئت وزیران رسید، موضوعی که درباره محل تامین منابع این طرح به امضای آقای آخوندی (وزیر راه و شهرسازی)و آقای سیف (رییس بانک مرکزی) رسیده این است که تسهیلات اعتباری اجرای مسکن اجتماعی به مبلغ ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان را تامین کنند.

وی ادامه داد: برای تامین مانع تسهیلات بلاعوض نامه ای به سازمان برنامه و بودجه ارسال کرده ایم. منابع لازم برای ارائه تسهیلات بلاعوض در طرح مسکن اجتماعی ۱۶۰ میلیارد تومان است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: این تسهیلات طبق برنامه ریزی ها تامین خواهد شد و در اختیار مردم گذاشته می شود.

وی درباره احتمال اینکه بخشی از اعتبارات از محل برگشت اقساط مسکن مهر باشد، اظهار بی اطلاعی کرد.

تابش همچنین در پاسخ به این سوال که آیا اقدامی برای شناسایی قشری که طرح مسکن اجتماعی شامل آنها خواهد شد، انجام شده اظهار داشت: در مصوبه مسکن اجتماعی مکانیزم هایی برای شناسایی افرادی که مشمول طرح مسکن اجتماعی می شوند، مشخص شده است.از طریق نهادهای تحت پوششی مانند کمیته امداد، بهزیستی و وزارت رفاه اجتماعی این افراد شناسایی و بلافاصله مراحل تشکیل پرنده انجام می شود و افراد به بنیاد مسکن معرفی خواهند شد.

این مقام مسئول افزود: گام اول این است که منابع مالی مسکن اجتماعی را در اختیار بگیریم و در مرحله بعدی اعلام عمومی انجام دهیم. مراحل اجرایی گام اول شروع شده است و تامین کنندگان مالی طرح مسکن اجتماعی در گام اول، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهراترقان

      خداوکیلی راست میگن چون من بی سرپرست بی خانمانم

    • بدون نام

      فقط برای کمیته امدادی ها و بهزیستی .والا منم سرپست خانوارم و خونه هم ندارم .ولی چون کارمندم باید از دادن خونه محروم باشم .

    • بدون نام

      اون بدبخت هایی که مستاجرن کمیته خراب شده پوشش نمیگیره چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      نعلت بر کسانی که دروغ می گویند من کارگر ساده مستجر بیکار هستم چه مگر من ایرانی نیستم چطور برای رای دادن باید همه بیایند چرا یک بار به فکر کارگران ساختمانی نیستید مگر ما هم بنده خدا نیستم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج