۵۴۴۳۵۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

وزارت ورزش در انتظار صلح پرسپولیس و اسپانسر

ماجرای پرسپولیس و اسپانسر خود به مراحل پایانی رسیده و به نظر می‌رسد دو طرف با برآورده کردن و نزدیک شدن به خواسته‌های یکدیگر بار دیگر توافقنامه همکاری را به امضا برسانند.

ورزش سه: ماجرای پرسپولیس و اسپانسر خود به مراحل پایانی رسیده و به نظر می‌رسد دو طرف با برآورده کردن و نزدیک شدن به خواسته‌های یکدیگر بار دیگر توافقنامه همکاری را به امضا برسانند.

با پایان خوش برای پرسپولیس اکنون همه در انتظار این هستند تا آنها با قدرت برای ادامه مسیر پرفشار و پرهیجان خود گام بردارند. مهمترین مساله برای فصل جدید ماجرای اسپانسرینگ این تیم است. اختلافاتی که از اواخر سال گذشته شروع شد و رابطه بین علی اکبر طاهری و اسپانسر را تیره کرد. مساله‌ای که در روزهای پایانی پای وزارت ورزش را نیز وسط کشید و آنها به اعمال نظر خود در این خصوص پرداختند.

باشگاه پرسپولیس اعتقاد داشت که طرف مقابل تعهدات خود را به طور کامل عمل نکرده و در سمت مقابل نیز اسپانسر باشگاه معتقد بود که برخی موارد این قرارداد منتهی به عمل و برآورده نشد. موضوعی که همکاری طرفین را نزدیک به ایستگاه پایانی کرد و البته طی روزهای اخیر به نظر می‌رسد شرایط و گفتگوها نزدیک به ادامه همکاری شده است. موضوع مهم در این بخش این بود که اسپانسر خواهان ادامه همکاری برای فصل آینده با توجه به قراردادی که منعقد شده بود است. طبق توافق صورت گرفته پیش از این در صورت تمایل طرفین این قرارداد همکاری برای دو فصل دیگر قادر به تمدید بود و بر این اساس نیز اسپانسر سه فقره چک در اختیار باشگاه قرار داده بود.

در صورت برطرف شدن موانع ادامه همکاری و البته با توجه به ضیق وقت و فرصت کم این باشگاه برای تفاهم و برآوردن کردن شرایط جدید برای همکاری، موضوع صلح طرفین در دستور کار قرار خواهد گرفت.

طاهری که پیش از این با توجه به دخالت وزارت ورزش و تمایل آنها برای ادامه همکاری مدتی از باشگاه دور بود، در نهایت با توجه به فشار اعمال شده، توانست طرف مقابل را مجبور به قبول بخشی از درخواست خود کند و وزارت را نیز از مواضع خود عقب بکشاند. با این حال در شرایط فعلی با توجه به فرصت کمی که برای تقویت و تمدید قراردادها باقی مانده به نظر می‌رسد طاهری باید با مدیریت بیشتر ضمن حفظ منافع باشگاه، تصمیم درستی برای آینده این تیم اتخاذ کرده و بتواند خواسته هواداران را نیز برآورده کند. موضوع دخالت وزارت ورزش البته به دلیل ذینفع بودن دو باشگاه دیگر استقلال و تراکتورسازی در این ماجرا بود. اسپانسر مشترک این سه باشگاه به دنبال این بود تا پرسپولیس را به عنوان یکی از اضلاع قدرت در بازاریابی و تامین منافع و منابع حفظ کند و بر این اساس درخواست قطع همکاری از سوی پرسپولیس باعث شد تا آنها نسبت به دو باشگاه دیگر نیز عقب نشینی داشته باشند و این مساله وزارت را به دخالت واداشت تا از سرمایه‌های خود که در طول فصل تا حدود زیادی از مشکلات مالی دور شده‌ بودند را به شرایط مثبت نزدیک کند و به این دلیل خواهان ادامه همکاری پرسپولیس و صلح طرفین برای دستیابی به راهکار مشترک بود.

باید در نهایت دید طبق قرارداد جدید که مبلغ تامین منابع برای در فصل جدید را برای این باشگاه و البته استقلال و تراکتورسازی را با 20 درصد افزایش همراه خواهد کرد، علی اکبر طاهری به راهکار مثبتی با طرف مقابل خواهد رسید یا خیر. راهکاری که البته همانطور که گفته شد با توجه به شرایط تیم، بازار اقتصادی، تمایل وزارت و مسائل دیگر رسیدن به یک نقطه مشترک با حامی مالی را می‌طلبد و هر تصمیمی جز این می‌تواند حواشی و اتفاقات ناخواسته‌ای برای تیمی که طی این فصل توانست به شرایط مثبتی چه از نظر مالی و چه کیفی و نتیجه گیری رسیده را داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سحر

      هر کسی جای طاهری هن بود قبول نمیکرد که چندین میلیارد از پول طرفدارها بره تو جیب باشگاهی که طرفداراش کمک نمیکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج